Pärast 2006. aasta keskel toimunud üleminekut CRM-tarkvarale pole meil enam vaja pidada eri andmebaase kliendilepingute, kalkulatsioonide, aktide ja hindade kohta.
Kogu firma andmebaas on ühes kohas ja kõigile nähtav, nii ei ole näiteks vaja igaühel eraldi tabeleid ja graafikuid koostada ja neid siis üksteisele saata.
CRM on protsess uute klientide leidmiseks, nende veenmiseks ostma tooteid või teenuseid ning ka klientide eest hoolitsemiseks pärast ostu, et nad alati meie juurde tagasi pöörduksid.
Kliendihaldustarkvara üks olulisemaid plusse on, selle abil saab näha iga kliendisuhte ajalugu. Süsteemi võib sisestada eraldi objektidena nii majad kui ka korterid ning siduda nende külge kogu informatsiooni, mis antud objekti iseloomustab (telefonikõned, e-kirjad ja muu info).
Niisugune tegutsemisviis annab näiteks kliendile kiire ülevaate konkreetse objekti kohta, samuti aitab see operatiivselt korraldada firmasiseselt tööde üleandmist, näiteks puhkuse ajal haldurit asendavale inimesele.
Oluline on ka võimalus informatsiooni kiiresti ja lihtsalt sorteerida.
CRM-tarkvara kasutamine ei sõltu arvutist, süsteemile ning seeläbi kõikidele oma e-kirjadele, kontaktidele, ülesannetele ning objektide andmetele pääseb ligi igast internetiühendusega arvutist.
Autor: Jaanika Alasi
Seotud lood
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.
Enimloetud
1
Jätkuva kasvuruumiga Eestis avatakse aina uusi ja uusi klubisid
Hetkel kuum
Jätkuva kasvuruumiga Eestis avatakse aina uusi ja uusi klubisid
Tagasi Äripäeva esilehele