EBSis kaitstud magistritööst selgub, et
noorte hulgas on parima mainega tööandja Hansapank ja olulisim tööandjat
atraktiivseks muutev tegur on töö sisu.
Eestis valitsevatest tööandja maine trendidest ülevaate saamiseks korraldati magistritöö raames üliõpilaste ja vastlõpetanute hulgas uuring, mis toimus kolmes etapis, kirjutas Äripäev.
Esimese sammuna selgitati välja tegurid, mis mõjutavad sihtrühma tööandja valikul, ning kanalid, mille kaudu saab sihtrühm informatsiooni tööandja kohta. Teise sammuna hinnati, millised on olulisemad tööandja mainet mõjutavad tegurid. Kolmanda sammuna selgitati välja parima ja halvima tööandja kuvandiga ettevõtted.
Uuringust selgus, et tööandjad muudavad tudengite silmis atraktiivseks peamiselt töö sisu, kolleegid, meeskond ning karjääri- ja arenguvõimalused. See näitab, et ettevõtte jaoks on oluline keskenduda inimeste arendamisele laiemalt. Varasematel aastatel töökoha valiku tihtipeale määranud palgatase on endiselt oluline, kuid hakkab nimetatud tendentse arvestades kaotama domineerivat rolli.
Parima mainega tööandjatena tõid uuringus osalejad välja Hansapanga ja EMT. Samas on just neil ettevõtetel ka TNS Emori uuringu põhjal väga tugev maine.