• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • 11.05.07, 14:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna–Tartu maantee saab neli sõidurada hiljemalt kolme aasta pärast

Majandusminister Juhan Parts ütles täna, et Tallinna–Tartu maantee lõik pealinnast Koseni ehitatakse täies ulatuses neljarajaliseks hiljemalt 2011. aastaks.
Samuti on valitsusel kavas alustada neljarajalise trassi ehitust edasi kuni Mäoni.
„Valitsusel on kavas jätkata Tallinna–Tartu maantee ehitamist neljarajaliseks ja ehitada hiljemalt 2011. aastaks välja neljarajaline tee Tallinnast Koseni,” ütles minister Parts Jüri Gümnaasiumi aulas Maanteeameti pressikonverentsi avakõnes. „Samuti plaanime me Tartu ringtee ja Mäo uue liiklussõlme väljaehitamist ning Kose–Mäo lõigu neljarajaliseks ehitamise alustamist.”
Lisaks valitsuse tegevusprogrammis ära märgitud olulisemate teede remondile on plaanis arendada ka Tallinna–Pärnu ja Tallinna–Narva maanteed ning Tallinna ringtee ja teha vajalikke teetöid väiksematel teedel. Samuti on kavas laiendada jalgrattateede rajamist ja suurendada riigimaanteede tolmutõrje vahendeid, et muuta tolmuvabaks kõik suurema liiklusintensiivsusega riigimaanteed.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Tolmavate kruusateede ehitamine kattega teedeks on ka meie tänaseid rahastamisvõimalusi arvestades võimalik palju suuremal määral kui seda tegelikult tehakse. On vaja tahtmist ja vastavat teehoiu poliitikat,” ütles minister Parts.
Maanteeameti kevadise konverentsi “2007. aasta suuremad teetööd” põhiteema on Vaida–Aruvalla liiklussõlmede projekti tutvustus ja ehitustööde algus. Samuti antakse seal ülevaade Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee arengu hetkeseisust ning räägitakse teetöödest tingitud liikluskorralduse muudatustest riigimaanteedel.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele