• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,77
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,77
  • 28.05.07, 15:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kotler: müügi ja turunduse vahel ei tohi olla sõda!

Paljude firmade müügi- ja marketingimeeskonnad on omavahel justkui sõjas, sõnas Philip Kotler.
„Ma ei ole paljude firmade müügi- ja turunduse koostööga rahul,” sõnas Philip Kotler. Tihti teeb turundusosakond brändi imagokampaaniad, mis peaks ju võimaldama toote eest kõrgemat hinda küsida. Samal ajal aga teevad müügiinimesed soodushindadega pakkumisi ja nii on kampaaniale kulutatud raha maha visatud ja ka kliendile jääb ettevõttest segane mulje, selgitas Kotler.
Kotler tõi välja kaheksa viisi, kuidas müügi- ja turundusosakonna koostööd parandada:
1. Korralda regulaarseid müügi- ja turundusosakonna koosolekuid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

2. Tee turundus- ja müügiinimeste omavaheline suhtlemine võimalikult lihtsaks, näiteks paiguta samale korrusele.3. Müügi- ja turundusinimesed peaksid regulaarselt vastastikust tööd tegema, nt turundaja müüma ja vastupidi.4. Määra mõni turundusosakonna töötaja, kes töötab koos müügimeeskonnaga ja aitab turundusel paremini mõista müügi probleeme.5. Müük ja marketing asetsevad võimalikult lähestikku, mingil juhul mitte erinevates hoonetes.6. Sea müügile ja turundusele ühised eesmärgid ja edukate tulemuste puhul premeeri mõlemaid.7. Defineeri täpsemalt müügi ja turunduse tööprotsessi osad.8. Paranda müügiinimeste tagasisidet.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele