• OMX Baltic0,01%297,27
  • OMX Riga0,02%919,79
  • OMX Tallinn−0,01%2 026,65
  • OMX Vilnius0,00%1 219,33
  • S&P 500−0,4%6 370,17
  • DOW 30−0,34%44 785,5
  • Nasdaq −0,34%21 100,31
  • FTSE 1000,23%9 309,2
  • Nikkei 225−0,65%42 610,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,57
  • OMX Baltic0,01%297,27
  • OMX Riga0,02%919,79
  • OMX Tallinn−0,01%2 026,65
  • OMX Vilnius0,00%1 219,33
  • S&P 500−0,4%6 370,17
  • DOW 30−0,34%44 785,5
  • Nasdaq −0,34%21 100,31
  • FTSE 1000,23%9 309,2
  • Nikkei 225−0,65%42 610,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,57
  • 11.06.07, 14:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rahvusmeedia otsib uut logo

Vastselt rahvusringhäälinguks ühinenud Eesti Televisioon ja Eesti Raadio hakkavad otsima ühist logo, mis peaks avalikkuse ette tulema augustis.
Ettevalmistused logo leidmiseks on juba alanud ja rahvusringhääling on konkursile kutsunud mõne agentuuri, mille nimed jäävad esialgu saladuseks, kirjutas postimees.ee.
Eesti Televisiooni turundusjuhi Kristel Marani sõnul ei kasutata televisioonis vähemalt esialgu uut rahvusringhäälingu logo ja kõik kanalid jäävad oma nimega. Eesti Televisiooni, Vikerraadio, Raadio 2, Klassikaraadio ja Raadio 4 kaubamärgid on kuulajale-vaatajale Marani sõnul väga olulised ning nende märkide kaudu identifitseerivad inimesed neile armsaks muutunud kanaleid.
"Lähiajal on Eesti Rahvusringhäälingu kaubamärk puhtalt organisatsiooniline, hakkame seda kasutama näiteks ametlikel blankettidel, pastakatel, kingitustel ja ametiautodel," ütles Maran. "Logo eesmärk peaks aga olema, et see sobiks kõigi meie praeguste kaubamärkide kõrvale."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eeskujudeks logo tellimisel on rahvusringhäälingul analoogsed organisatsioonid Soomest ja Suurbritanniast ehk YLE ja BBC.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 26 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele