AS Eesti Posti juhatus ja SEB Eesti
Ühispanga juhid arutasid Postipanga teenuse arengukava ning võimalusi pakkuda
postibussist ka pangateenuseid, teatas postiettevõte.
„Kliendile, eriti maapiirkonnas elavale kliendile, on väga mugav, kui lisaks postiteenusele saab samas kasutada ka pangateenuseid. Oleme SEB Eesti Ühispangaga teinud pikka aega tulemuslikku koostööd postipanga näol, mis täna on paljudele inimestele kõige parem viis kasutada pangateenuseid ja korraldada oma rahaasju. Postibuss tõstab meie teeninduse kvaliteeti ja pank oleks sellele lisaväärtus,” sõnas Eesti Posti juhatuse liige Aavo Kärmas.
Esimene postibuss stardib Lõuna-Eestisse 1. novembril 2007. Postibuss teenindab kindlatel nädalapäevadel ja kellaaegadel kliente hajaasustusega piirkondades. Postibussist pakutakse kohapeal teenuseid, mille kasutamiseks peaks klient muidu suunduma suuremasse postkontorisse ehk teenuste valik on suurem kui postipunktis. Postibussi täpne teekond ja peatumisajad kinnitatakse koostöös kohalike elanike ja postispetsialistidega. Eesti Post soovib näha postibussis pakutavate teenuste hulka võimalikult laiana ja lähiajal räägitakse läbi ka teiste potentsiaalsete koostööpartneritega.