• OMX Baltic−0,58%296,01
  • OMX Riga0,25%864,55
  • OMX Tallinn−0,43%1 947,36
  • OMX Vilnius−0,08%1 142,42
  • S&P 5002,51%5 287,76
  • DOW 302,66%39 186,98
  • Nasdaq 2,71%16 300,42
  • FTSE 1000,64%8 328,6
  • Nikkei 225−0,17%34 220,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,14
  • OMX Baltic−0,58%296,01
  • OMX Riga0,25%864,55
  • OMX Tallinn−0,43%1 947,36
  • OMX Vilnius−0,08%1 142,42
  • S&P 5002,51%5 287,76
  • DOW 302,66%39 186,98
  • Nasdaq 2,71%16 300,42
  • FTSE 1000,64%8 328,6
  • Nikkei 225−0,17%34 220,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,14
  • 06.09.07, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus Twingo pälvis EuroNCAP testis neli tärni

Uus Twingo sai sõltumatu organisatsiooni EuroNCAP poolt läbi viidud passiivse ohutuse testides neli tärni. Saavutades 28 punkti võimalikust 37 punktist, sai Uus Twingo parema tulemuse kui tema eelkäija, mis saavutas 2003. aastal tulemuseks kolm tärni.
Kõrvuti suurepärase ja ametlikult tunnustatud passiivse ohutuse tasemega on uus Twingo ka väga hästi juhitav; tal oma klassi juhtiv teelpüsivus, head sõiduomadused ning usaldusväärne töökindlus, teatas firma.
Sarnaselt kõikidele Renault mudelitele kasutatakse uue Twingol tehnoloogiaid, mis on tõestanud oma efektiivsust reaalsetes liiklusolukordades.
Turvasüsteem koosneb koormuspiirajatega eelpingutitest, juhi kõrvalistmel on istmelt väljalibisemist takistavad toed; tagumiste istmete polster on spetsiaalse profiiliga, vältimaks istmelt väljalibisemist (kui vaagnapiirkond libiseb turvavöö sülerihma alt välja) ning juhi kõrvalistujal on uue põlvkonna turvapadi. Turvasüsteem hoiab ära turvavöö alt väljalibisemise ning väldib selle abil rinnakorvi, kõhu- ja jalavigastusi.
Kokkupõrke korral aktiveeruvad kolm süsteemi üksteise järel vähem kui kümne tuhandiku sekundi jooksul. Eelpingutid hoiavad reisijaid nende istmetes, samas kui koormuspiirajad alandavad turvavöö survet istuja rindkerele, vältimaks vigastusi. Turvapadjad aktiveeruvad, et leevendada kokkupõrke lööki.
Sõltuvalt klientide ohutusalastest nõudmistest, võib uut Twingot nende soovil varustada kuni kuue turvapadjaga: kaks ees, kaks külgmist rindkere turvapatja ning kaks turvakardinat. Juhi kõrvalistuja istmel on esmakordselt Renault'l niinimetatud "3D" turvapadi. Selle turvapadja kuju ja maht optimeerib kokkupõrke korral jõu jaotust reisija pea ja rinnakorvi vahel.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele