• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,08%39 732,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • 06.09.07, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus Twingo pälvis EuroNCAP testis neli tärni

Uus Twingo sai sõltumatu organisatsiooni EuroNCAP poolt läbi viidud passiivse ohutuse testides neli tärni. Saavutades 28 punkti võimalikust 37 punktist, sai Uus Twingo parema tulemuse kui tema eelkäija, mis saavutas 2003. aastal tulemuseks kolm tärni.
Kõrvuti suurepärase ja ametlikult tunnustatud passiivse ohutuse tasemega on uus Twingo ka väga hästi juhitav; tal oma klassi juhtiv teelpüsivus, head sõiduomadused ning usaldusväärne töökindlus, teatas firma.
Sarnaselt kõikidele Renault mudelitele kasutatakse uue Twingol tehnoloogiaid, mis on tõestanud oma efektiivsust reaalsetes liiklusolukordades.
Turvasüsteem koosneb koormuspiirajatega eelpingutitest, juhi kõrvalistmel on istmelt väljalibisemist takistavad toed; tagumiste istmete polster on spetsiaalse profiiliga, vältimaks istmelt väljalibisemist (kui vaagnapiirkond libiseb turvavöö sülerihma alt välja) ning juhi kõrvalistujal on uue põlvkonna turvapadi. Turvasüsteem hoiab ära turvavöö alt väljalibisemise ning väldib selle abil rinnakorvi, kõhu- ja jalavigastusi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kokkupõrke korral aktiveeruvad kolm süsteemi üksteise järel vähem kui kümne tuhandiku sekundi jooksul. Eelpingutid hoiavad reisijaid nende istmetes, samas kui koormuspiirajad alandavad turvavöö survet istuja rindkerele, vältimaks vigastusi. Turvapadjad aktiveeruvad, et leevendada kokkupõrke lööki.
Sõltuvalt klientide ohutusalastest nõudmistest, võib uut Twingot nende soovil varustada kuni kuue turvapadjaga: kaks ees, kaks külgmist rindkere turvapatja ning kaks turvakardinat. Juhi kõrvalistuja istmel on esmakordselt Renault'l niinimetatud "3D" turvapadi. Selle turvapadja kuju ja maht optimeerib kokkupõrke korral jõu jaotust reisija pea ja rinnakorvi vahel.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele