Veebireisibüroo Bookinghouse soovib jõuda
selle aasta lõpuks jooksvasse kasumisse, ütles firma suuromanik Andres
Liinat.
"Natuke on veel minna. Vaja on kannatust, kuigi see on kulukas. Kõik trendid annavad märku, et oleme õigel teel," sõnas Liinat homme Äripäeva vahel ilmuvale ajakirjale Tehnotrend.
Tema sõnul on internetis lennupiletite ostmise kui uue teenuse tutvustamine olnud Eestis väga raske. Turunduskulud on olnud päris suured ning esimese turule tulijana langeb toote tutvustamise kohustus meile, kinnitas Liinat.
Kliendi harjumustega võitlemine on tema ütlusel osutunud raskemaks ja kulukamaks, kui Bookinghouse’i loojad esialgu arvasid.
Liinati sõnul pole reisiteenuste ostmine internetis ületanud Eestis veel kriitilist mahtu. Läbimurdepunktiks on tema kinnitusel see, kui toodet ostab online'is kümme protsenti klientuurist.
„Kehtib range seaduspärasus, et kümne protsendi piir ületatakse teise aasta teises pooles. Mitte ühelgi jaekliendile suunatud online-tootel pole Eestis õnnestunud kümne protsendi piirist läbi murda esimesel aastal. Pärast kümne protsendi piiri saavutamist toimub kiire areng,“ selgitas Liinat.
Internetis lennupileteid, hotellimajutust ja reisipakette vahendav Bookinghouse alustas tegevust eelmise aasta kevadel. Enda turuosaks lennupiletite online-müügis Eestis hindab Bookinghouse 40-50 protsenti. Firma vahendusel ostab igakuiselt reise üle tuhande inimese. Bookinghouse'i osanikeks on Liinati kõrval ka ekspankur Olari Taal ja IT-firma Abobase Systems omanik Kaido Saarma.
Tehnotrend ilmub teisipäeval Äripäeva vahel, ajakirja saavad lehe tellijad.