Online-reisibüroo bookinghouse.net, kus
saab valida tuhande lennufirma ja 30 tuhande hotelli vahel, on nüüdsest lisaks
eesti keelele kasutatav ka vene ja inglise keeles, teatas firma.
„Bookinghouse.net-i ambitsioon on olla Balti riikide tugevaim online-reisibüroo,” sõnas Bookinghouse’i looja ja üks omanikke Andres Liinat. „Üheksakuulise tegevuse järel omame märkimisväärset osa Eesti online lennukipiletite müügiturust.”
Bookinghouse`i esimene eesmärk oli saada juhtivaks online-reisibürooks Eestis ning selle eesmärgi täitis ettevõtte üheksa kuuga. Lehekülje venekeelseks muutmisega püüab reisibüroo saada osa ka Eesti venekeelsest turust. „Sageli unustatakse, et märkimisväärse osa meie 1,4 miljonilisest turust moodustasvad vene keelt emakeelena kõnelevad inimesed, kes samuti ootavad teenusapakkujatelt kiireid ja mugavaid lahendusi,” leiab Liinat.
Inglise keelse keskkonnaga püütakse sihtida reisibüroode turgu väljapool Eestit. Bookinghouse.net väljastab lennukipiletied ka e-piletina, mis võimaldab kliendil sooritada oste ka kauge vahemaa taganat. Hetkel väljastatakse bookinghouse.net-ist ostetud lennukipiletitest e-piletitena umbes pooled, peamise osa bookinghouse.net klientidest moodustavad eestlased.
Eesti esimene online-reisibüroo bookinghouse.net on Amadeus Eesti andmetel turuliider Eesti reisibüroode hulgas internetis müüdud lennupiletite poolest. Registreerunud kliente on Bookinghouse keskkonnal 19 000, üheksa kuu jooksul on teenindatud 4200 klienti. Bookinghouse on Eestis tegutsevatest reisibüroodest ainus, kes ei oma ühtegi traditsioonilist kontorit, vaid kogu müük toimub interneti vahendusel. Bookinghouse.net müüb lisaks lennukipiletitele ka hotelle ja reisikindlustust.
Bookinghouse.net on Rahvusvahelise Lennutranspordi Assotsiatsiooni (IATA) agent, mis annab õiguse müüa ning väljastada lennupileteid reisideks üle maailma. IATA agendiks saamiseks on erinevad turvalisuse, ohutuse, firma ja juhatuse usaldusväärsuse ning töötajate kvalifikatsiooni nõuded.
Reisimine on üks kiiremini kasvavaid majandusharusid maailmas. Viimastel aastatel on hüppeliselt kasvanud reisimisteenuse interneti teel ostmine. Eelmisel aastal osteti USAs kõikidest reisidest interneti vahendusel pool, Suurbritannias kolmandik ning Saksamaal veerand. Online-reisimise populaarsuse peamisteks põhjusteks on mugavus, kiirus ja odavus.