Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaubamaja käive kasvas 41 protsenti
Tallinna Kaubamaja kontserni üheksa kuu
käive kasvas 41 protsenti, 4,2 miljardi kroonini.
Läinud aasta tulemused ei sisalda autokaubanduse segmendi käivet, teatas ettevõte börsile.
Selveri müügitulu kasvas 30 protsenti, 2,7 miljardi kroonini. Selveri käive kolmandas kvartalis kasvas 26 protsenti 955 mln kroonini. Käive ruutmeetri kohta kasvas kolmandas kvartalis 19 protsenti, 7,7 tuhande kroonini.
Kaubamajade üheksa kuu müügitulu kasvas 23 protsenti, 1,1 mld krooni. Kolmandas kvartalis kasvas käive 23 protsenti, 361,7 mln kroonini. Kolmandas kvartalis kasvas käive ruutmeetri kohta 21 protsenti, 5200 kroonini.
Oste tehti Selveris üheksa kuuga mullusest 13 protsenti ena, ehk 19,4 miljonit. Kaubamajades sooritati seitse protsenti enam oste, 6,1 miljonit.
Autokaubanduse müügitulu oli 421,6 mln krooni, müüdi 1602 uut sõidukit.