Möödunud sügisel ajakirjanduse veergudele
jõudnud idee autoralli MMil osalevast Eesti tiimist sai esialgse kuju – kolme
MM-sarjas sõitva Eesti rallipaari autodel ilutseb ühtne sümboolika.
WRC-sarjas osalevad Urmo Aava ja Kuldar Sikk, N-rühma koondava PWRC-sarjas startivad Martin Rauam ja Silver Kütt ning JWRC-sarjas läbilööki üritavad Jaan Mölder ja belglasest kaardilugeja Frederic Miclotte registreerijaks on World Rally Team Estonia, kirjutas Postimees.ee.
«Oleme püstitanud suured plaanid ning esimesed sammudki ühtse meeskonna moodustamiseks on astutud,» rääkis Aava.
«Loodan, et tegeleme õige asjaga ning suudame üheskoos anda veelgi suurema panuse Eesti kui atraktiivse turismipaiga tutvustamiseks, mis omakorda aitaks parandada ka Eesti ettevõtete edu ja tuntust maailmas,» jätkas ta.
Samas pole rallimehed loobunud mõttest moodustada tulevikus ühtne tiim vaid ühe sarja sõitjatest. «Miks me ei võiks aastate jooksul jõuda välja selleni, et võistlustel ollakse ühtse tugeva meeskonnaga, kes võistleb samas klassis ja sama marki autodel,» mõtiskles Aava.
«Meie rallisõitjad on saanud hakkama maailmas ainulaadse projektiga, kus on ühendatud jõud parimate eesmärkide saavutamiseks,» märkis Sillat. «Väljastasime sportlastele World Rally Team Estonia nimelised sõitjalitsentsid. Algus on tehtud ja püstitatud eesmärkide täitmise suunas liigub kogu meeskond edasi.»
Seotud lood
Eesti parima rallipaari tiitli aastatel
2006-2007 saanud Urmo Aava ja Kuldar Sikk allkirjastasid Citro?n Sport
Technologies tehasemeeskonnaga lepingu. Eestlased maksavad rallikarusellil
osalemise eest umbes 30 miljonit krooni.?
Tööstuslikud tõstuksed on paljude ettevõtete igapäevaelu lahutamatuks osaks, tagades kaupade sujuva liikumise. Tõstuksed, nagu kõik töötavad ja liikuvad seadmed, vajavad töökindluse tagamiseks pidevat hooldamist.