• OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • 07.03.08, 08:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink loobub uute laevade tellimisest

Tallink ei tõtta esialgu uusi laevu enam tellima, sest nende ehitushind ja -aeg on viimase aasta–pooleteisega omajagu kasvanud.
Tallinki juhatuse liikme Andres Hundi sõnul praegu järgmiste laevade ehitamiseks läbirääkimisi ei peeta ning praeguse seisuga peaks firma sellel kümnendil piirduma kokku kaheksa uue alusega, kirjutas postimees.ee.
Uute laevade soetamise vallas tagasitõmbumist põhjendab Hunt tõsiasjaga, et kui veel paari aasta eest otsisid laevaehitajad endale järjekindlalt tööd, siis praegu on neil tellimusi omajagu. See on ajanud üles nii ehitushinnad kui ka pikendanud laevade valmimist.
„Laeva ehitamisele kulub kaks ja pool kuni kolm aastat,“ rääkis Hunt. „Veel mõne aasta eest tehti see valmis paari aastaga.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele