Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Liviko juht: pronksiöö mõju oli ebameeldivalt terav
Liviko tegevjuht Janek Kalvi vastas
aripaev.ee lugeja küsimusele pronksiöö mõju kohta, et see oli ebameeldivalt
terav, kuid lühiajaline.
Lugeja küsis, et milline mõju oli pronksiööl Livikole. Kalvi vastas: "Venemaa on suur turg igale tootjale maailmas ja järjest kasvav ka Liviko jaoks. Eesti viinaga ei ole seal midagi teha, kuid Vana Tallinn on au sees. Liviko müüs möödunud aastal ligi 4 miljonit pudeli likööri Vana Tallinn ja suur osa sellest on läinud meie idanaabrite arvele. Vana Tallinn on selles kandis selgelt kõige tuntum Eesti toode. Usun, et seda kinnitavad kõik, kel idas käimist. Pronksöö mõju oli ebameeldivalt terav, kuid õnneks meie äris suhteliselt lühiajaline. 3-4 kuuga suutsime oma müügi enamus regioonides ning kaubanduskettides taastada ja täna läheb päris hoogsalt," kommenteeris ta.