• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 31.03.08, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebruaris kasvas jaemüük 4%

Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes 2008. aasta veebruaris eelmise aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 4%, teatas statistikaamet.
Jaanuaris olematuks kahanenud jaemüügi kasv hoogustus veebruaris veidi. Veebruaris oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 4,2 miljardit krooni, mis on pool miljardit krooni enam kui aasta tagasi samal ajal. Kui tänavu jaanuaris langes kaupade jaemüügi kasv eelmise aasta jaanuariga võrreldes nulli, siis veebruaris oli aastane müügikasv püsivhindades sama suur kui 2007. aasta detsembris.
Toidukaupade kaupluste müügi kasv oli veebruaris eelmistest kuudest veidi kõrgem, kasvades aastases võrdluses 4%. Suure osatähtsuse tõttu andsid toidukaupade kauplused üle 65% kogu jaekaubandusettevõtete müügi kasvust. Võrreldes eelmise aasta veebruariga suurenes jaemüük apteegikaupade ja kosmeetikakaupade kauplustes (9%) ning tööstuskaupade spetsialiseerimata kauplustes ja garderoobikaupade kauplustes (7%). Tööstus- ja garderoobikaupade kaupluste müügi kasvule aitasid kaasa soodusmüügid.
Jaanuariga võrreldes jäi veebruaris jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük samale tasemele, aga sesoonselt korrigeeritud andmetel suurenes 3%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli veebruaris ligi 5 miljardit krooni, millest kaupade jaemüük andis 85%. Eelmise aasta veebruariga võrreldes suurenes müügitulu jooksevhindades 14% ning eelmise kuuga võrreldes protsendi võrra.
Eesti Vabariigi aastapäev ehk 24. veebruar langes sel aastal pühapäevasele päevale ja oli liigaasta ehk veebruaris oli 29. päeva, mis tähendab, et veebruaris oli mullusega võrreldes rohkem tööpäevi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele