Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
SEB kavatseb üle lüüa 30 000 klienti
SEB jaepanganduse juht Riho Unt ütles aripaev.ee-le, et pank loodab teenuspakettidega aasta lõpuks konkurentide juurest ära meelitada 30 000 klienti.
SEB võttis kasutusele kuus igapäevapanganduse paketti, millest kolm võimaldavad 14protsendise intressiga krediitkaarti.
SEB äriarendusjuhi Mart Maasiku sõnul peavad nad kliendile kõige kasulikumaks Perepaketti, kuhu perepea saab kutsuda kuni seitse pereliiget või -sõpra.
"Turu parima intressiga krediitkaardi saamiseks ei tule sisuliselt teha muud, kui olla võlgadevaba krediiditaustaga ning tulla Nordea Panka," kommenteeris Nordea jaepanganduse juht Olavi Pakkonen.
Nordea Topeltneto krediitkaardi aastane intressimäär kasutatud laenusummalt on kuldklientidele 10 protsenti, hõbeklientidele 12 protsenti ja kõikidele teistele 14 protsenti.
Hansapanga hinnangul pole teenuste paketeerimine aus lähenemine, sest on tavakliendi jaoks arusaamatu ning läbipaistmatu.
Hansapanga jaepanga juht Ulla Ilisson ütles, et SEB paketeerimise otsus on ärimudeli valiku küsimus. "Meie valik on teistsugune lähenemine, mis on kliendi jaoks paremini mõistetav."
Sampo Panga personaal- ja jaepanganduse direktor Tõnu Vanajuur ütles SEB klientide ülelöömis kava kohta, et tegemist on kindlasti väga väljakutsuva eesmärgiga. "Leian, et pikaajalise kliendisuhte aluseks ei saa olla ainult kahekohalise intressiga tarbismislaenud ja kaarditooted," ütles Vanajuur.