Kommentaar: milline reklaam mõjub raamatuinimesele?

17. september 2008, 17:19

Reklaamiagentuuri Age McCann ideekirjutaja
Pärtel Suurhans mõtiskleb aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, milline reklaam
mõjub raamatuinimesele.

Kuidas reklaamida raamatuid? Väga lihtne! Tuleb kutsuda kaamera ette mõni tähtis kikilipsuga isand, kes on tuntud suure lugemuse ja kõrgete vaimuannete poolest, ning lasta tal kirjavara tungivalt soovitada.

Eesti Päevaleht ja ajakiri Akadeemia valisid oma uue raamatusarja „Eesti Lugu“ tutvustamiseks keerukama tee. Nemad on andnud kirjandusele võimaluse kõneleda iseenda eest ja leidnud selleks väärilise visuaalse vormi.

Raamatusarja reklaamklipis aitab Eesti lugu jutustada joonisfilm, kus liikuva kujutise tekitamiseks lastakse raamatulehtedel sõrmede alt läbi joosta. Nii ilmub vaataja ette sidusa pildireana kogu eestluse mütoloogia – muistsest priiusepõlvest Lasnamäe ja laulva revolutsioonini. 8000 aastat sini-must- ja hõbevalget kujunemislugu on ära mahutatud 18 sekundisse.

Säärase sisutiheduse ja harva esinevalt läbimõeldud teostuse tõttu väärib klipp korduvat vaatamist. Kel tärkab põhjalikum huvi oma rahvusliku mälu värskendamiseks, telligu koos „Eesti looga“ endale ka uus raamatukapp, sest teoseid on sarjas tervelt 50.

Raamatusarja "Eesti lugu" teleklipi autor on reklaamibüroo Tank, klipis sisalduva joonisfilmi autor Priit Tender ning klipi tootja Filmpost. Klippi saab vaadata Youtube’is, otsingufraas „Eesti lugu“.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. September 2008, 17:20
Otsi:

Ava täpsem otsing