• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,01%40 077,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,01%40 077,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • 17.09.08, 18:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommentaar: milline reklaam mõjub raamatuinimesele?

Reklaamiagentuuri Age McCann ideekirjutaja Pärtel Suurhans mõtiskleb aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, milline reklaam mõjub raamatuinimesele.
Kuidas reklaamida raamatuid? Väga lihtne! Tuleb kutsuda kaamera ette mõni tähtis kikilipsuga isand, kes on tuntud suure lugemuse ja kõrgete vaimuannete poolest, ning lasta tal kirjavara tungivalt soovitada.
Eesti Päevaleht ja ajakiri Akadeemia valisid oma uue raamatusarja „Eesti Lugu“ tutvustamiseks keerukama tee. Nemad on andnud kirjandusele võimaluse kõneleda iseenda eest ja leidnud selleks väärilise visuaalse vormi.
Raamatusarja reklaamklipis aitab Eesti lugu jutustada joonisfilm, kus liikuva kujutise tekitamiseks lastakse raamatulehtedel sõrmede alt läbi joosta. Nii ilmub vaataja ette sidusa pildireana kogu eestluse mütoloogia – muistsest priiusepõlvest Lasnamäe ja laulva revolutsioonini. 8000 aastat sini-must- ja hõbevalget kujunemislugu on ära mahutatud 18 sekundisse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Säärase sisutiheduse ja harva esinevalt läbimõeldud teostuse tõttu väärib klipp korduvat vaatamist. Kel tärkab põhjalikum huvi oma rahvusliku mälu värskendamiseks, telligu koos „Eesti looga“ endale ka uus raamatukapp, sest teoseid on sarjas tervelt 50.
Raamatusarja "Eesti lugu" teleklipi autor on reklaamibüroo Tank, klipis sisalduva joonisfilmi autor Priit Tender ning klipi tootja Filmpost. Klippi saab vaadata Youtube’is, otsingufraas „Eesti lugu“.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele