Reede õhtul Tallinnas alanud ettevõtlust propageerival üritusel Garage48 sündis ettevõte IseEhitaja.ee, mille loojate eesmärgiks on ettevõtte müük seitsme päeva jooksul, püstitades värske ettevõtte müügi kiirusrekordi.
Ürituse reedeõhtusel avasessioonil sündis mõte luua ehitusalane nõuandeveeb IseEhitaja.ee, teatas Garage48 korraldaja. Veeb annab igale koduseid ehituse ja remonditöid planeerivale inimesele nõu, kuidas ehitada kohe õigesti ja vältida lihtsaid vigu. Nädalaga soovib meeskond jõuda 20000 külastuseni.
Veebiteenus valmis täielikult Garage48 ürituse jooksul pühapäeva hommikuks. Alates reede õhtust tegid idee teostamise nimel tööd idee projektijuht, disainer, kaks programmeerijat, ehitusasjatundja ja turundaja.
IseEhitaja.ee kodulehel saab inimene ligipääsu tubade kaupa loodud meelespeale ning tüüpvigade nimekirjadele. Samuti on kättesaadavad kasutamisvalmis tüüpeelarved, mille abil saab kasutaja korrektselt planeerida oma projekti kulusid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Reede õhtul idee välja käinud Kaspar Jänes arvab, et seitsme päeva pärast võiks kontseptsiooni ostjaks olla mõni ehitusvaldkonna ettevõte, kes leiab et sedalaadi üldkasuliku infoportaali omamine haakub tema äristrateegiaga.
Garage48 on MTÜ Eesti Startupi Juhtide Klubi poolt ellu kutsutud üritus, mille peamiseks eesmärgiks on tõestada, et ühe nädalavahetusega on võimalik luua töötav toode ja teenus. Garage48 toimub käesoleval nädalvahetusel reedest pühapäevani, kolme päeva jooksul sünnib 100 inimese kaasabil 16 välja valitud ideest töötav toode või teenus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!