HumanIPO platform aitab homme algaval Garage48 tõestada, et ühe nädalavahetusega on võimalik luua edukaid startup ettevõtteid väikeste kulude ja julge pealehakkamisega.
Sel nädalavahetusel toimub Tartus teist korda Garage48, kus disainerid, programmeerijad, turundajad, visionäärid, müügimehed ja üliõpilased tulevad kokku sooviga näidata, et tubli meeskonnaga on 48 tunni jooksul võimalik luua toimivaid ärisid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Üritust sponsoreerib HumanIPO, uus sotsiaalse meedia platvorm, mille eesmärgiks on aidata ettevõtjatel leida nõuandjaid, investoreid ning vajalikke võrgustikke ja kontakte.
Garage48 osavõtjatest loodavad meeskonnad täiendavad oma äriplaane ürituse käigus, kasutades HumanIPO platformi ning ühtlasi saades jooksvalt tagasisidet rahvusvahelistelt mentoritest koosnevast nõustavalt paneelilt. Huvi korral ootame põnevatele ideedele õlga alla panema ka Äripäeva lugejaid, kes saavad oma teadmistega aidata noortel ettevõtjatel lendu tõusta.
"Mida varem ettevõtja osaleb diskussioonis ning saab professionaalset tagasisidet oma ideedele, seda tõenäolisem on, et ta suudab oma plaani muuta elujõuliseks äriks. HumanIPO lihtsustab seda protsessi interneti teel", lisas
HumanIPO asutaja Kresten Buch.
HumanIPO platformi unikaalsus seisneb selles, et see võimaldab väikeinvestoritel seljad kokku panna ja ühiselt lahedatesse innovaatilistesse ideedesse investeerida. Valdkondlikud piirangud puuduvad, piisab kui tootel või
ärimudelil on teatav unikaalsus ning omanikel endal kange tahtmine äriidee ellu viia.
HumanIPO on sotsiaalne võrgustik, mille fookuses on ettevõtluse edendamine ühendades erinevad kasvufirmad, ettevõtjad, nõustajad ja investorid. HumanIPO pakub alustavatele ettevõtetele võimalusi oma rahvusvahelise ärivõimekuse, kasvupotentsiaali ning investorvalmiduse suurendamiseks läbi mentorluse, suhtluse, koostöö ja rahastusküsimuste lahendamise.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!