Teede REV-2 nõukogu esimees Peeter Vilipuu sõnul ei tea, kes on Signaali omanik. Ma ei ole ka huvi tundnud selle vastu, lisas ta.
"Mind see ei huvita. Väga lihtne. Signaal oli Tallinna linna oma, tegutses Tallinnas ja tegutseb ka praegu. Kui Signaal veel Tallinnale kuulus, siis võis juhtuda, et isegi, kui panime mõne bensiinijaama ehituse juurde enda liiklusmärgi, siis Signaal korjas meie oma ära ja pani enda oma asemele, sest meie oma ei vastavat ei tea millele," meenutas Vilipuu muigamisi.
Vilipuu sõnul ei ole "omaniku tagajamine" üldsegi oluline.
"Tähtis on, mis ettevõte see on, palju seal töötajaid on. Ta peaks tegema kvaliteetselt tööd ja riigihangetel osalemisel täitma ära kõik kriteeriumid. See, kes ettevõtte omanik on... Mis tähtsust sel on!? Meie käest ka küsiti siin mõnda aega tagasi, kui palju teil on väliskapitali? Meie aktsiaid saab pangas osta: ühel päeval on seis ühtmoodi, teisel päeval teistmoodi. Kui me seda kogu aeg jälgiksime, oleks see väga kulukas ja mis see üldse meie asi on," arutleb Vilipuu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kas Vilipuu tahaks teada, kellega on Tallinna linn sõlminud seitsmeaastase liikluskorraldustööde lepingu ning kelle tasku Signaali kaudu pealinna maksumaksja raha läheb?
"Raha ei lähe ju omaniku taskusse. Mingid dividendid, mida makstakse, sealt saab riik maksud. Eestlane on omanik, saab dividendid. Läheb Hispaaniasse, on kaks kuud seal. Lööb selle seal surnuks. Mis see siis on!? Sel juhul tuleks turism ära keelata! See on ju puhas Eestist raha väljaviimine," arvas Vilipuu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!