Kontserni põhitegevuseks on elektrienergia jaotus- ja juhtimisseadmete
tootmine ja müük, mis andis suurima osa - ligi 90% - müügituludest. Tootmisemüügitulu kontsernivälistelt klientidelt kasvas III kvartalis 51% ja oli156,0 miljonit krooni (10,0 miljonit eurot) ning 9 kuuga moodustas 386,4miljonit krooni (24,7 miljonit eurot), mis on 8,4% vähem kui võrreldavalperioodil.
Turgudest domineerisid Kontserni ettevõtete koduturud (Eesti, Leedu ja
Soome), kus realiseeriti 84,6% (93,6%) Kontserni toodetest ja teenustest.Väljapoole Eestit müüdi 65% (65%) Kontserni toodetest. Käesoleval aastal onmüük teistesse riikidesse kasvanud 67,3 miljoni kroonini (4,3 miljonieuroni), mis on 22,9 miljonit krooni (1,5 miljonit eurot) rohkem kui 2009.aasta samal perioodil. Uute turgudena lisandusid Prantsusmaa, Tšehhi jaMalaisia, kuhu müüdi 9 kuuga kokku 26,7 miljoni krooni (1,7 miljoni euro)väärtuses toodangut. Lisaks on Kontsern müünud oma tooteid veel Läti,Portugali, Poola ning väljapoole Euroopa Liitu Valgevene, Ukraina, Venemaa jaNorra turgudele.
Eesti segmendi ettevõtete müük kontsernivälistele klientidele kasvas III
kvartalis ligi 8%. Samas moodustas müügitulu teistelt geograafilisteltsegmentidelt aruandekvartalis 13,2 miljonit krooni (0,84 miljonit eurot), misoli peaaegu poole rohkem kui võrreldaval perioodil. Seega kasvasid Eestisegmendi aruandekvartali äritulud kokku 13,1% 90,2 miljoni kroonini (5,77miljoni euroni). Põhiline kasv saavutati müügist välisturgudele, kuhurealiseeriti 32% (2009.a. III kvartalis 28%) oma toodetest. Kasv saavutatitänu keskpinge jaotus- ja komplektalajaamade müügi suurenemisele Soomes.Eesti segmendi 9 kuu müügitulu oli 196,5 miljonit krooni (12,6 miljonit vähenedes võrreldava perioodi suhtes 9,4%.
Soome majanduses on näha elavnemismärke ja seda peamiselt just ekspordi osas. Soome investeeringud kodumaale olid aruandeperioodil väikesed ja Soome
metalli- ja masinatööstuse ettevõtete tellimuste mahud endiselttagasihoidlikud. Soome ettevõtte jaoks on väga heaks müügiartikliks kujunenudautode elektrilised eelsoojenduskilbid. Aruandekvartalis on suudetudsuurendada oma turuosa ja ka toodete müük näitab jätkuvalt tõusutrendi. Soomesegmendi III kvartali müügimaht oli 2,8-kordne võrreldes eelmise aasta samaperioodiga ning 9 kuuga ületati 2009.aasta taset 0,9%ga. Kui 2009.a saadi 99%müügituludest Soome turult, siis käesoleval aastal on see taandunud 75%le.Koduturu nõudluse vähenemine on suudetud kompenseerida ekspordi kasvatamisega Rootsi. Uue turuna lisandus Malaisia.