• OMX Baltic−0,08%297,03
  • OMX Riga−0,54%914,84
  • OMX Tallinn0,4%2 034,7
  • OMX Vilnius0,14%1 221,09
  • S&P 5000,59%6 407,6
  • DOW 300,77%45 129,77
  • Nasdaq 0,47%21 200,33
  • FTSE 1000,29%9 336,25
  • Nikkei 2250,05%42 633,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,48
  • OMX Baltic−0,08%297,03
  • OMX Riga−0,54%914,84
  • OMX Tallinn0,4%2 034,7
  • OMX Vilnius0,14%1 221,09
  • S&P 5000,59%6 407,6
  • DOW 300,77%45 129,77
  • Nasdaq 0,47%21 200,33
  • FTSE 1000,29%9 336,25
  • Nikkei 2250,05%42 633,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,48
  • 22.10.11, 17:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põltsamaa Felix seljatab private labeli kohaliku maitsega

Private label toodete vastu saab originaalsuse ning kohaliku maitsega, leiab toiduainetootja Põltsamaa Felix turunudus- ja müügijuht juht Marek Viilol.
Viilol rääkis Best Marketing Club’is, kuidas kauanduskettide private labelid Põltsamaa Felixit ohustavad ning mida tootja nendega konkureerimiseks ette võtab.
„See on ülemaailmne trend. Meil ei jää muud üle, kui oma toodete positsioone kindlustada. Kui private label on tavaliselt kõige populaarsem kaubaartikkel (apelsinimahl), siis meie saame konkureerida originaalsuse ja kohaliku maitsega," sõnas Viilol. Põltsamaa ise üldiselt private labelit ei tooda, valmistab ainult Rimile purgisuppe.
„Poed ei saa minna ainult private labeli teed, sest inimesed tahavad valikut“, rääkis Viilol ja lisas: "Ei saa öelda, et ainult hind oleks oluline. On kategooriaid, kus hind mõjutab ostuotsust (näiteks mahl), aga supi puhul ostetakse ikkagi maitset."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti purgisupiturust kuulub pragu 70% Salvestile, aga ka Felix pingutab kõvasti, et tarbijatele meeldida. Näiteks tänavu toimunud Laulu- ja tantsupeol pakkus Felix esinejatele tasuta 137 000 portsu suppi ja sai palju positiivset tagasisidet.
Viiloli esinemise kokkuvõtet loe Best Marketingist (vt siit).

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 25 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele