• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 22.12.11, 17:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toyota prognoosib rekordmüüki

Toyota Motor Corp. prognoosib järgmiseks aastaks enda globaalsele automüügile 20%-list kasvu, plaanides müüa rekordarv 8,48 miljonit sõidukit, kirjutab Reuters.
Toyota, kes 2008. aastal tõukas General Motorsi maailma enimmüüdumate autode troonilt, langeb see aasta müüginumbrite järgi kolmandaks kui Jaapani looduskatastroof ning Tai üleujutus mõjutavad oluliselt müügitulemusi.
Prognoositavalt 7,90 miljonit müüdavat sõidukit see aasta, sealhulgas Daihatsu Motor Co. ja Hino Motors Ltd. sõidukeid, langeb Toyota tänavu General Motorsi ja Volkswagen AG järel kolmandaks.
Toyota, kes järgmine aasta suunab rohkem enda tootmisvõimsust arenevatele turgudele nagu Brasiilia ja Hiina, võib järgmine aasta taaskord edetabeli tippu tõusta. General Motors ja Volkswagen ei ole enda järgmise aasta plaane veel avalikustanud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Põhjus, miks nad liidripositsiooni kaotasid, oli see, et nad ei suutnud autosid ehitada. Nüüd nad suudavad seda ning võivad jälle tippu tõusta,” ütles Satoru Takada, Tokios asuva T.I.W analüütik. „Kuid sõltub sellest, milliselt turult kasv tuleb,” viidates, et praegu on Toyota domineeriv Kagu-Aasias ja Lähis-Idas ning näeb suuremat konkurentsi Hiinas ja Lõuna-Ameerikas.
„Ma usun, et Toyota on selleks suuteline, võttes arvesse, et nad suutsid kiiresti looduskatastroofidest taastuda ning toovad järgmine aasta turule uued mudelid,” ütles Lee Hyun-soo, Kiwoom Securitiesi analüütik.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele