• OMX Baltic0,02261,66
  • OMX Riga1,33877,47
  • OMX Tallinn−0,161 694,11
  • OMX Vilnius0,15987,68
  • S&P 5000,915 457,56
  • DOW 301,140 788,37
  • Nasdaq 0,6716 802,78
  • FTSE 1001,098 270,84
  • Nikkei 225−0,4836 215,75
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,01
  • OMX Baltic0,02261,66
  • OMX Riga1,33877,47
  • OMX Tallinn−0,161 694,11
  • OMX Vilnius0,15987,68
  • S&P 5000,915 457,56
  • DOW 301,140 788,37
  • Nasdaq 0,6716 802,78
  • FTSE 1001,098 270,84
  • Nikkei 225−0,4836 215,75
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,01
  • 16.01.12, 10:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laevaõnnetus võib Carnivalile maksma minna 95 miljonit

Carnival Corp. ütles, et viie inimese surma põhjustanud õnnetus ning laeva madalikult lahti aitamine võib firmale maksma minna kuni 95 miljonit dollarit.
Carnival teatas, et laeva ei saada töökorda enne praeguse finantsaasta lõppu, mis on 30. novembril. Lisaks prognoosib laevafirma muid kulutusi, mida ei ole praegu võimalik kindlaks määrata.
„On negatiivne lühiajaline mõju broneeringutele kogu laevandussektoris, kuna pilte räsitud laevakerest kajastatakse terves maailmas,” ütles Wyn Ellis, Numis Securitiesi analüütik Londonist. Costa on oluline tootemärk Carnivalile Euroopa turul ning see mõjutab teda väga halvasti.”
"Carnivali aktsia hind reageerib negatiivselt ja jääb volatiilseks,” ütles Ellis, kes kärpis ettevõtte aktsiasoovituse "osta" pealt "hoia" peale. „Laeva rahakulud, välja arvatud kapitalikulud, ei ületa 1 miljard dollarit, mida Carnival peaks suutma katta.”
Nii Londoni börsil kui ka Ameerika börsil on Carnivali aktsia tõusnud sel aastal vastavalt 5% ja 5,7%. Royal Caribbean Cruises Ltd. aktsia on sel aastal tõusnud 16%.
„Tarbijakindlus on pärast selliseid õnnetusi visa taastuma, kuid me ei oota sellepärast pikaajalist negatiivset mõju,” ütles Ellis. „Traagilisi õnnetusi juhtub nii rongiliikluses kui ka lennunduses ning see ei takista inimesi kasutamast kaasaegset transporti.”
Costa Concordia pardal oli rohkem kui 4000 inimest, kui kruiisilaev reede õhtul Itaalias Giglio saare lähistel karile sõitis.      

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele