Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Swedbank sulgeb tänavu üle 20 ATMi
Swedbank plaanib tänavu teisaldada 32 pangaautomaati, millest kümnekonna asukohta muudetakse.
Swedbanki jaepanganduse juht Ulla Ilisson rääkis ETV saates "Terevisioon", et ühe pangaautomaadi ülalpidamine kuus on umbes tuhat eurot ning pank peab äriettevõttena jälgima oma tulusid-kulusid.
Samas mõjutavad pangaautomaatide sulgemist või asukoha muutmist ka klientide tarbimisharjumused. "Siin on viimaste aastate jooksul toimunud väga olulised muudatused - kontorite külastus on nelja aastaga langenud umbes 30%. Alternatiivsed viisid, kuidas klient eelistab pangaga suhelda, on elektrooniliesd kanalid, eelkõige meie virtuaalne kanal kõnekeskuse näol, mis on 24 tundi kättesaadav," selgitas Ilisson.
Swedbank otsustas alates aprillist viia Virtsust ära Hanila valla ainsa pangaautomaadi, mis põhjustas kohalikes inimestes pahameelt. Panga teatel hakkab Hanilas käima pangabuss.
Kui Tartu Ülikooli majandusprofessor Raul Eamets pakkus vahetult enne euroga liitumist 2010. aasta lõpus välja idee uueks Tiigrihüppeks – muuta Eesti sularahavabaks –, võeti see vastu nii toetusavalduste kui ka kriitika saatel.
2008. aastal puhkenud kriisi keerises kaotas riik 2009. aasta veebruarist pensionide tasuta kojukande. See puudutas ligi 100 000 pensionäri ning seeläbi hoiti kokku üle 26 miljoni krooni ehk 1,7 miljoni eurot.
Regionaalminister Siim Valmar Kiisleri sõnul tuleb tõsiselt kaaluda, kas sularaha kättesaadavust ehk pangaautomaatide olemasolu nõuda seadusega, kuna alati internetipangast ei piisa.
Riigikogu Keskerakonna fraktsiooni liikmed esitasid täna arupärimise Eesti Panga presidendile Andres Lipstokile, milles soovitakse Eesti Panga hinnangut sularaha kättesaadavuse kohta riigis.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.