Indrek Kald • 23. märts 2012 kell 5:08

Volkswagen loob uue brändi odavautodele

Saksa autotootja Volkswagen plaanib luua uue brändi odavautode jaoks, maksma hakkavad selle alt müüdavad sõidukid 5000 kuni 7000 eurot.

Eelkõige hakatakse odavautosid müüma arenevatel turgudel, vahendab auto24.ee Saksa väljaannet auto motor und sport. Volkswageni juhatuse liikme Ulrich Hackenbergi sõnul hakatakse eri turgudele pakkuma just nende vajadustele kohandatud autosid.

Näiteks Hiina turule plaanitakse sõidukit, mis oma suuruselt on identne esimese põlvkonna Seat Toledoga. Seda autot toodab praeguseni Hiinas sealne autotootja Chery.

Varem on Volkswagen teatanud, et koos Hiina autotootjaga FAW luuakse sealse autoturu jaoks spetsiaalne bränd Kaili, mille alt hakatakse järgmise aasta lõpus müüma elektriautosid.

Uue brändi all müüdav odavauto võib olla kasulik ka Euroopa turul, sest näiteks Dacia Sanderot müüakse Saksamaal juba 6790 euro eest, mis on märgatavalt odavam isegi Volkswageni pisiautost up!.

Hetkel kuum