Kaubamaja ja Stockmanni kampaaniad mullusest edukamad
Konkreetseid müüginumbreid Tallinna Kaubamaja ja Stockmann börsiettevõtetena ei avalda, ent kinnitavad, et üheaegselt toimuvad kampaaniamüügid takistuseks ei saa ja esimesed päevad on olnud edukamad kui eelmisel aastal.
"Selle aasta Hullude Päevade esimene päev oli edukam kui eelmisel aastal," kinnitas Stockmanni turundusjuht Erica Järv. Erinevate kaubanduskettide üheaegne kampaaniamüük tema sõnul takistuseks ei saa.
Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus märkis, et Osturalli esimene päev läks igati ootuspäraselt ja kampaania esimesele päevale kohaselt oli rahvast väga palju. Kataloogi hitt-tooted – laste talvekombed ja naiste mantlid – said väga ruttu otsa, lisas ta.
Võrreldes varasemate aastatega on Kaubamajas lastemaailm populaarsust juurde võitnud. Laugus tunnistas, et loomulikult mõjutavad Osturallit ka konkurentide kampaaniad, ent säilitas positiivse joone. "Kokkuvõtteks võidavad nii kliendid kui kaupmehed," ütles ta.
Swedbanki Balti aktsiaanalüüsi juht Marek Randma tõstis Tallinna Kaubamaja III kvartali müüginumbrite avaldamise järel selle aasta kasumiootust 19,5 mln eurolt 20,2 mln eurole.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.