Ford arutleb USA keskkonnakaitse agentuuriga (EPA) uute masinate kütusesäästlikkuse testide üle, kuna aruannete järgi ei suuda autotootja täita hübriidmasinate lubatud vahemaa läbivuse pikkust, vahendas Bloomberg.
Fordi Põhja- ja Lõuna-Ameerika regioonide juhi Joe Hinrichsi sõnul jätkatakse autotööstuse nimel EPA-ga arutelu, et selgitada võimalike muudatuste vajalikkust. Hinrichsi teatel on EPA "viimase paari kümnendi jooksul teinud muudatusi, kui samal ajal on muutunud tehnoloogia."
Ajakirja Consumer Reportsi testide põhjal jäi Fordi kahel uuemal hübriidil ettevõtte lubatud 47 miilist galloni kohta puudujäägiks 17%-21%. Ajakirja Yonkersi teatel saavutas linna- ja maanteesõidutestidel Ford Fusioni hübriid 39 miili galloni kohta ja C-Maxi hübriidil kujunes keskmiseks läbivuseks 37 miili galloni kohta.
Hinrichsi teatel ei palu Ford EPA-lt ühtegi konkreetset muudatust sõidutestide protseduuride muudatusteks. Samas pole Hinrichsi sõnul taolised arvustused veel müüginumbreid mõjutanud.
New Yorgi väärtpaberibörsil langes Fordi aktsia kohaliku aja järgi kell 11:34 (Eestis kell 18:34) 1,85%. Aastaga on Fordi aktsiahind tõusnud 9,70%.
Apelatsioonikohtu otsuse põhjal ei anna USA riik Fordile ülemakstud tulumaksust intressi, viidates USA maksuameti (IRS) õigetele arvutustele, vahendas Bloomberg.
USA suuruselt teine autotootja Ford Motor teeb vajalikke plaane juhuks, kui riigi majandus kukub pärast ebaõnnestunud katseid vältida fiskaalkuristikku. Fordi pearivaal seda aga ei tee.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.