Tänases tarbimisühiskonnas luuakse kunstlikke vajadusi ja pannakse tarbijaid ostma mõttetuid kaupu, ütles filmilooja Kiur Aarma.
"Näiteks igasugu Bakuganid ja muud laste mänguasjad," lisas ta intervjuus teemaveebile
Best Marketing, võrreldes reklaami tegemist nõukogude ajal ja praegu.
Kiur Aarmal ja Hardi Volmeril valmis hiljuti film nõukaaegsest Eesti Reklaamfilmist (ERF) ja selle juhist Peedu Ojamaast. Aarma sõnul täitis Ojamaa koos ERFiga omal ajal mõnes mõttes sama rolli, mida Kultuurkapital täidab täna. "Suur osa Eesti loojaskonnast oli Eesti Reklaamfilmiga seotud ja sai sealt honorari. Peedu Ojamaa oli neile keerulistel aegadel kindlasti rahaliselt abiks," kinnitas ta.
"Ojamaa tegeles mõnes mõttes reklaamitegemise mängimisega. Reklaamil oli inimeste jaoks lohutav funktsioon, sest kaupa nii või teisiti ei olnud," märkis Aarma.
Pikemalt loe teemaveebist Best Marketing . Autor: 1706-aripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!