• OMX Baltic0,2%303,91
  • OMX Riga0,13%870,9
  • OMX Tallinn0,4%1 987,96
  • OMX Vilnius−0,18%1 192,12
  • S&P 5000,43%5 631,28
  • DOW 300,7%41 113,97
  • Nasdaq 0,27%17 738,16
  • FTSE 100−0,44%8 559,33
  • Nikkei 2250,33%36 901,53
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,31
  • OMX Baltic0,2%303,91
  • OMX Riga0,13%870,9
  • OMX Tallinn0,4%1 987,96
  • OMX Vilnius−0,18%1 192,12
  • S&P 5000,43%5 631,28
  • DOW 300,7%41 113,97
  • Nasdaq 0,27%17 738,16
  • FTSE 100−0,44%8 559,33
  • Nikkei 2250,33%36 901,53
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,31
  • 11.12.13, 14:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiur Aarma: tarbija pannakse ostma mõttetut kaupa

Tänases tarbimisühiskonnas luuakse kunstlikke vajadusi ja pannakse tarbijaid ostma mõttetuid kaupu, ütles filmilooja Kiur Aarma.
"Näiteks igasugu Bakuganid ja muud laste mänguasjad," lisas ta intervjuus teemaveebile Best Marketing, võrreldes reklaami tegemist nõukogude ajal ja praegu.
Kiur Aarmal ja Hardi Volmeril valmis hiljuti film nõukaaegsest Eesti Reklaamfilmist (ERF) ja selle juhist Peedu Ojamaast. Aarma sõnul täitis Ojamaa koos ERFiga omal ajal mõnes mõttes sama rolli, mida Kultuurkapital täidab täna. "Suur osa Eesti loojaskonnast oli Eesti Reklaamfilmiga seotud ja sai sealt honorari. Peedu Ojamaa oli neile keerulistel aegadel kindlasti rahaliselt abiks," kinnitas ta.
"Ojamaa tegeles mõnes mõttes reklaamitegemise mängimisega. Reklaamil oli inimeste jaoks lohutav funktsioon, sest kaupa nii või teisiti ei olnud," märkis Aarma.
Pikemalt loe teemaveebist Best Marketing .
Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele