Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ERGO koondab
Kindlustusfirma ERGO sulgeb kevad-suvise müügivõrgu reformi käigus 18 kontorit ning koondab pea poolsada inimest.
Müügivõrgu reformi peamiseks ajendiks on kindlustusfirma teatel klientide muutunud ootused ja vajadused ning tegevuskulude optimeerimine. Täna esitas ERGO töötukassale taotluse kavandatava töölepingute kollektiivse ülesütlemise kohta, mis puudutab 46 müügispetsialisti.
See on maksimaalne koondatavate inimeste arv, mis võib muutuda väiksemaks, teatas ERGO. "Lõplik töökohtade vähendamise arv selgub kõigi müügistruktuuri reformi puudutavate töötajatega peetavate läbirääkimiste käigus," selgitas ERGO juhatuse liige Maarika Liivamägi muudatuste tagamaid.
"Kevadel alustatud reformi käigus vähendasime müügiorganisatsiooni kesktaseme juhtide arvu poole võrra, lähikuul plaanime vähendada ka kontorites töötavate müügispetsialistide töökohtade arvu," lisas ta pressiteate vahendusel.
"Meie tänane müügivõrk on ajale mõnevõrra jalgu jäänud. Kontorisse jõuab kliente järjest vähem, enamjaolt pöördutakse kontorisse keerukamatele juhtumitele lahenduse saamiseks. Seetõttu me sulgeme muudatuste käigus 18 kontorit üle Eesti, enamik neist on tänaseks juba suletud," selgitas Liivamägi.
Kliendid on tema sõnul muutunud teenusepakkujate suhtes nõudlikumaks, teadlikumaks ja valivamaks. "Rahvusvaheliste finantsturgude madalad intressimäärad sunnivad kindlustusseltse suunama oma fookuse rohkem kindlustusriskidele. Seltsid püüavad parandada oma tehnilisi tulemusi, pöörates suuremat tähelepanu hindadele ja tegevuskuludele. Ka vaadatakse kriitilise pilguga üle nii oma kontorivõrk kui ka sisemise toimimise efektiivsus," märkis ERGO juhatuse liige.
"Selleks, et Eesti ERGO-l läheks muutunud turuolukorras hästi ja meie positsioon paraneks, peame kliendi võtma fookusesse senisest selgelt enam. Oluline on liikuda personaalsema ja sisulisema kliendisuhtluse poole kanalis, mida klient eelistab. Olgu selleks siis kontor, telefon või nõustamine üle veebi," rääkis Liivamägi.
"Samas kasvavad nõudmised kliente nõustavatele spetsialistidele pidevalt. Nii moodustasime elukindlustusvaldkonna konsultantidest koosneva meeskonna elukindlustusteenust soovivate klientide veelgi kompetentsemaks teenindamiseks ning suurendasime kontaktkeskuse töötajate hulka,” märkis ta.
Balti riikides tegutsevad ERGO seltsid kuuluvad ERGO Kindlustusgruppi, mis on Euroopa suurimaid kindlustusseltse kindlustuspreemiate mahuga 20 miljardit eurot aastas. ERGO esindused tegutsevad rohkem kui 30 Euroopa ja Aasia riigis ning Kanadas ja teenindavad 40 miljonit klienti. ERGO enamusaktsionär on maailma üks suurimaid edasikindlustuskontserne Munich Re.
ERGO Insurance SE on Balti riikide juhtivaid kindlustusgruppe ja ainus, kes pakub kõiki kindlustustooteid varakindlustusest kuni õnnetusjuhtumikindlustuseni, samuti elu-, pensioni- ja ravikindlustust. Kindlustusgrupil on Balti riikides üle 450 000 kliendi. ERGO Insurance SEs on kokku 389 põhikohaga töötajat.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.