Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Juubeli tähistamine tabab kolme kärbest ühe hoobiga

    Ettevõtte jaoks on juubel võimalus pildile pääseda – möödunule tagasi vaadata, saavutatu üle uhkust tunda, vana tolm õlgadelt maha raputada ja ehk ka uue imagoga klientide ette tulla.

    Sageli tundub, et ettevõtete jaoks pakub juubel hea võimaluse kolleegidega kokku tulla ja üks toreda pidu maha pidada, heal juhul klientidele ka mõni sooduskampaania teha. Suuremaid sündmuseid ja finantsi ei raatsita tihti selle peale kulutada põhjendusega “aga see ei too ju ettevõttele midagi tagasi”.
    Toob küll. Vahet pole, kas ette on löömas 5. või 50. sünnipäev, juubeli põnev tähistamine pakub suurepärase võimaluse positiivset tähelepanu saada, mis igal aastal ei ole võimalik.
    Võimalus püünele pääseda. Juubeli päeva, kuu või aasta tähistamine on hea võimalus ennast taas klientidele meelde tuletada. Rõhuda ettevõtte pikaealisusele, stabiilsusele ja usalduseväärsusele – kokkuvõttes edule, mida pannakse tähele. Seda silmas pidades võib avada klientidele ja koostööpartneritele näiteks ettevõtte köögipoole –presenteerida toredalt ja meeldejäävalt firma ajalugu, saavutusi ja käimasolevaid projekte, tutvustada ruume, töötajaid, tööprotsesse ja vähetuntud aspekte. Kokkuvõttes öelda kõigile aitäh.
    Vitamiinisüst kollektiivile. Sama oluline kui klientide ja partneritega tähistamine on ka firma töötajate meelespidamine. Juubel pakub hea võimaluse kollektiivis aja maha võtmiseks ja saavutuste üle rõõmustamiseks. See on natuke nagu vitamiinisüst töötajate moraalile, kes igapäevaselt heade tulemuste nimel pingutavad.
    Lisaks pakuvad nutika juubelikampaania raames korraldatavad ettevõtmised (konverentsid, vestlusõhtud, lahtiste uste päevad vm) võimaluse firmat edukalt turundada. Estraveli mullu peetud 25 aasta juubeli raames toimunud konverentsi puhuks toodi Tallinnasse Finnairi Airbus A340 (üks suurimatest reisilennukitest, mis mullu üldse Eestit külastas). See pälvis ohtralt meedia tähelepanu. Üritus tõi kaasa 44 tasuta meediakajastust, mida nägi hinnanguliselt 752 000 inimest. Nii et kui otseselt kõiki juubeliks tehtud pingutusi ettevõtte sisetulekus kohe mõõta ei saa, siis pika aja peale võivad need ennast hästi ära tasuda.
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Toornafta hind jätkab aprilli tippudest taandumist
Aprilli alguses üle 90 dollari barrelist maksnud Põhjamere Brenti toornafta kukkus 1. mail 83,59 dollarini.
Aprilli alguses üle 90 dollari barrelist maksnud Põhjamere Brenti toornafta kukkus 1. mail 83,59 dollarini.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.