Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Milleks minna end hulludele päevadele alandama?

    Viimane nädal on toonud kaupmeestelt mitu murelikku uudist. Stockmann teatas seekordsete hullude päevade sisuliselt läbikukkumisest ja vajadusest koondada. Soome kaubanduse keskliidu hinnangul aga kaob alalt tänavu 6000 töökohta, mullu kadus 4000. Inimesed ei ostle tavapoodides enam nii andunult, 20protsendiline allahindlus ei pane tänapäeval peadki pöörama.

    Aeg ümber saanud. Arvan, et hullud päevad mis iganes vormis ja mis tahes kaubakeskuses on oma kontseptsioonilt vananenud ega tööta enam. Miks peaks keegi minema kaubakastide vahele suhteliselt ebaväärikalt sobrama, kui samasugust sobramist võib samal või paremalgi hinnatasemel teha täielikus privaatsuses oma arvutiekraanil? Tõsi, katsuda ja selga proovida internetis riideid ei saa, kuigi järjest rohkem pakutakse ka virtuaalse proovikabiini teenust. Riiete proovimine on pealegi kohutavalt tüütu, ebamugav ja higiseks võttev tegevus, eriti talvel. Kogenud netiostlejad tellivad meeldima hakanud riideeset kohe mitu erinevat numbrit või mudelit, et sobivaim kodus välja valida ja ülejäänud tagasi saata.
    Soovitan kaupmeestel tõsiselt mõelda, millega rõivaostjat meelitada. Igasugused hullud või laadapäevad on ammu ära tüüdanud, sest neid on pidevalt ja millegi erilisega seal tarbijat ei üllatata. Endiselt kasutavad suhteliselt vähesed rõivamüüjad Eestis tõeliselt radikaalselt lõpumüüki, näiteks 90protsendilist allahindlust hooajakaubale, mida väga paljud internetimüüjad regulaarselt pakuvad.
    Muidugi on Eesti turg pisike, siia on kallis nii sisse osta kui ka toota. Turu väiksus suurendab ka võimalust kontoris sama kleiti või kampsunit kandva kolleegiga kokku põrgata. Veebist tellides on see võimalus palju väiksem. Eksklusiivsust suurendava mitme pisikese rõivakollektsiooni tegemine on jällegi kulukam, alates disainerite tööst kuni näidiste väljasättimiseni poe vaateaknal.
    Lihtne ja turvaline. Mul endal on aina raskem leida põhjust, miks minna riiete soetamiseks poodi, mitte arvutisse, kus on lihtne, turvaline ning suuremat valikut ja eksklusiivsust pakkuv ostukeskkond. Tavaliselt ka parem hind. Kui kohalikud rõivamüüjad värskeid turundusnõkse ei leia, siis võib karta, et internetis ostlejate arv järjest suureneb. Samamoodi jätkates jäävad rõivamüüjate pärusmaaks nende väärikate prouade ja härrade riided, kes lihtsalt pole harjunud internetist ostma. Nemad paraku ei kuulu aga vähemalt Eestis suurimate kulutajate hulka. Seega tuleb kaupmeestel kiiresti panustada parimate tarbijagruppide meelitamisele tavapoodi ja teha endale hästi töötavad veebipoed.
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Toornafta hind jätkab aprilli tippudest taandumist
Aprilli alguses üle 90 dollari barrelist maksnud Põhjamere Brenti toornafta kukkus 1. mail 83,59 dollarini.
Aprilli alguses üle 90 dollari barrelist maksnud Põhjamere Brenti toornafta kukkus 1. mail 83,59 dollarini.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.