Majanduslikult keerulisel ajal alustamises Lilo mingit eelist tagantjärele ei näe, küll aga tõi FreshMediale kasu kindlasti see, et Facebook oli just alustanud reklaami müümist läbi iseteenindusplatvormi. "Viisin ennast Facebookis reklaamimise iseärasustega kiiresti kurssi ning see andis mulle tol ajal päris hea stardipositsiooni," sõnas ta.
Täna asuvad FreshMedia kliendid Lilo sõnul nii Skandinaavias kui ka Saksamaal. Peamiselt on tegemist online-keskkonnas tegutsevate ettevõtetega, nagu näiteks online-tutvusmisteenused või -mängud. Ent on ka kliente, kellel FreshMedia aitab veebi kaudu müüa toodangut.
Oma eduteguriks peab Lilo üksi tegutsemist ning kliendi soovide igakülgset arvestamist. "Näiteks kui klient soovib oma reklaamkampaaniat mingil moel muuta, siis saab ta seda minu kaudu teha kasvõi laupäeva öösel. Suuremates turundusagentuurides võib muudatuse tegemine võtta kuni nädala," selgitas ta ja lisas, et edu on taganud ka klientide majandusliku olukorraga arvestamine ja sellest lähtuvalt sobivate maksetingimuste pakkumine. "Näiteks võib väga kiiresti kasvaval ettevõttel tekkida ajutiselt probleeme rahavoogudega. Siis tuleb koos leida lahendus, mis kokkuvõttes oleks kasulik mõlemale osapoolele," rääkis Lilo paindlikkusest.
Tühjalt lastakse tuulde vähem raha. Lilo sõnul on märkimisväärselt kasvanud mobiilireklaami valdkond. "Tunduvalt rohkem kasutatakse retargeting'i ehk taassihtimist, kus veebilehte juba külastanud kliendile näidatakse veelgi täpsemalt sihitud reklaami vastavalt sellele, mille vastu inimene varem lehte külastades huvi on tundnud."
FreshMedia omaniku sõnul on huvitav näha ka seda, et üha enam tele- ja raadioreklaame kolib veebiteenustesse nagu Spotify, YouTube ja Netflix, kus reklaami tõhusust on lihtsam mõõta kui traditsioonilises meedias.
Samuti on Lilo täheldanud, et läbimõtlematut rahakulutamist jääb turul üha vähemaks, kliendid tahavad aina täpsemalt näha, kui palju kundesid kampaania neile toob. "Suur reklaaminäitamiste ja veebilehe külastajate arv ei maksa midagi, kui see lõpptulemusena müügini ei vii," toonitas Lilo.
Mis saab e-turundusest edasi? "On selge, et e-turundus jätkab turuosa röövimist traditsioonilistelt turunduskanalitelt, sest üha enam inimesi veedab oma aega internetis ning ka raha liigub sinna, kus on inimesed," rääkis Lilo, mida lähiaastad tuua võivad. Lisaks on e-turundusfirmade pluss see, et neil on hõlpsam laieneda. "Puudub vajadus suurte investeeringute järele ning ka klientide osas ei pea oma tegevust piiritlema kindla riigi või regiooniga."
Järgmise aasta tegemisi prognoosides näeb Lilo ennast hulgaliselt mobiilireklaame ja nutiseadmesõbralikke kampaanialehti tegemas ning kavatseb senisest veelgi põhjalikumalt hakata kampaaniate analüüsiga tegelema. FreshMedia investeerimisplaanid on peamiselt seotud Lilo enesetäiendamisega, sest enese täiendamine ja pidev arenemine on tema sõnul konkurentsivõime säilitamisel peamised tegurid. Uusi turge otsib ta igapäevaselt, kuid soov oleks rohkem töötada huvitavate Eesti ettevõtetega ning aidata neil oma tooteid Eestist väljapoole müüa.