18. september 2014
Jaga lugu:

TransferWise kavatseb jõulisemalt laiendada oma kliendibaasi, tuues varajaste teenuse kasutuselevõtjate kõrvale ka traditsioonilisi pangakliente.

Valuutaülekandeid pakkuva idufirma TransferWise üks asutajatest Taavet Hinrikus ütles pressiteate vahendusel, et jaepanganduses, eriti Suurbritannias, domineerib käputäis kindlaid põhitegijaid. "See seab finantstehnoloogiaga tegelevad ettevõtted nagu meie suure väljakutse ette. Meil tuleb tarbijate pärast konkureerida brändidega, kellega ollakse juba maast madalast tuttav,” rääkis Hinrikus.

Uute klientide püüdmiseks muutis ettevõte oma logo ja avas uue disainiga kodulehe, et tekitada teravam kontrast traditsiooniliste pankade ja TransferWise'i-sarnaste firmade vahel. Lisaks jõudsid Suurbritannia telesse idufirma reklaamid.

Hinrikus märkis, et ei piisa ainuüksi sellest, et olla pankadest pisut paremad. "Tahame tarbijatele näidata alternatiivset võimalust, mis on pangateenustest kümme korda kiirem, parem ja kergemini toimiv,” lisas ta.

TransferWise pakub rahvusvahelisi valuutaülekandeid pankadest soodsamalt. Ettevõte viib valuutavahetustehingud läbi tegeliku keskpanga kursiga küsimata sellest kõrget vahendustasu nagu traditsioonilised pangad seda teevad. Kui Eestis on pankade tasude määrad veel suhteliselt madalad, siis võrreldes suure hulga teiste riikide pankadega suudab TransferWise pakkuda kuni 10 korda soodsamat rahavahetusteenust. See võimaldab näiteks 1 000 euro vahetuse pealt säästa kuni 45 eurot.

Autor: 1321-aripaev

Seotud lood

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt