• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 01.10.14, 13:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedo vaidlustas MKMi hanke

Vjatšeslav Leedo ettevõte Saaremaa Laevakompanii otsustas vaidlustada majandusministeeriumi riigihanke otsuse, millega ettevõte ei kvalifitseerunud saarte ja mandri vahel parvlaevaliinide opereerimiseks.
Vjatšeslav Leedo ettevõte Saaremaa Laevakompanii otsustas vaidlustada majandusministeeriumi hanke esialgse tulemuse.
  • Vjatšeslav Leedo ettevõte Saaremaa Laevakompanii otsustas vaidlustada majandusministeeriumi hanke esialgse tulemuse.
  • Foto: Veiko Tõkman
Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimehe Tõnis Rihvki sõnul otsustati hanke tulemus vaidlustada, sest ettevõtte teatel olid põhilised mittekvalifitseerimise põhjused juriidilist ja administratiivset laadi, mitte seotud MKMi poolt seatud hanketingimuste sisulise mittetäitmisega.„Me ei pea õigeks seada ohtu parvlaevateenuse jätkumist või võimalikku kvaliteedilangust, mis võiks olla tingitud bürokraatlikest takistustest,“ sõnas Rihvk pressiteates. Ta lisas, et ettevõte usub omapoolse pakkumise realistlikkusse ja vastavusse varem esitatud nõudmistega, kuid see kuulutati mittekõlblikuks suuresti bürokraatlike, mitte sisuliste argumentide tõttu.„Oleme 20 aastat pingutanud selleks, et parandada mandri ja saartevahelist parvlaevateenust ja kindlasti oleme huvitatud ka edaspidi selle arengusse panustama,“ selgitas Rihvk.Vaatamata eelmise hanketulemuse vaidlustamisele esitab Leedo ettevõte täna ka uue pakkumise.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele