• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 29.11.17, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedoga seotud Saksa laevaäri tüürib pankrotti

Varem Vjatšeslav Leedole kuulunud Saksamaal tegutsev laevafirma Elb-Link Reederei esitas kohtule pankrotiavalduse.
Parvlaev
  • Parvlaev
  • Foto: Veiko Tõkman
Selge on see küll olnud pikalt, aga nüüd on asi ametlik – Saksamaal Elbe jõel Cuxhaveni ja Brunsbütteli vahel laevaliiklust Elb-Link Reederei on Cuxhaveni kohtu kinnitusel esitanud pankrotiavalduse, vahendas Põhja-Saksa ringhääling NDR.
Juba algusest peale on laevafirmal häda kõrgete kulude ning parvlaevade kehva ärakasutamisega. Alates 2015. aasta augustist on äri katkenud kolm korda – viimati peatas laevafirma tegevuse oktoobri alguses.
Firma juht Bernd Bässmann on öelnud, et laevaomanikud küsivad parvlaevade kasutamise eest liiga kõrget hinda. Samas tahtis ta ikkagi äri jätkata, hankides uue laeva. Selleks oleks ta vajanud sihtfinantseeringuna 200 000 eurot laenu kohalikelt omavalitsustelt ning siis saanuks laevaliin kevadel taas tööd alustada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Läinud teisipäeval Bässmanni ootused aga purunesid, kuna Dithmarscheni ja Cuxhaveni piirkonnad ning Brunsbütteli ja Cuxhaveni linnaosavalitsused ei tahtnud raha anda. Niisiis tuligi Alam-Saksi ja Schleswig-Holsteini liidumaid ühendava liini tegevus ajutiselt peatada.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele