• OMX Baltic−0,05%309,35
  • OMX Riga−0,09%869,03
  • OMX Tallinn−0,03%2 077,8
  • OMX Vilnius0,03%1 210,02
  • S&P 500−0,56%5 888,55
  • DOW 30−0,58%42 098,7
  • Nasdaq −0,51%19 100,94
  • FTSE 100−0,59%8 726,01
  • Nikkei 2251,85%38 418,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,82
  • OMX Baltic−0,05%309,35
  • OMX Riga−0,09%869,03
  • OMX Tallinn−0,03%2 077,8
  • OMX Vilnius0,03%1 210,02
  • S&P 500−0,56%5 888,55
  • DOW 30−0,58%42 098,7
  • Nasdaq −0,51%19 100,94
  • FTSE 100−0,59%8 726,01
  • Nikkei 2251,85%38 418,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,82
  • 08.10.20, 11:24

Hulgikaubanduse TOPi võitja: eriolukord on mõjunud meile positiivselt

Hulgikaubanduse TOPi võitjaks kerkis mullune kolmas, Põhja-Euroopa suurim elektroonikaseadmete taaskasutuse täisteenuse pakkuja Replace OÜ.
Replace OÜ sisseostujuht Urvo Männama
  • Replace OÜ sisseostujuht Urvo Männama
Ettevõtte sisseostujuhi Urvo Männama sõnul andis oma osa heade tulemuste saavutamiseks edukas majandustegevus Põhjamaades ning üha suurenev teadlikkus turul ringmajandusest ning selle kasulikkusest, kirjutas teemaveeb kaubandus.ee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.05.25, 08:31
Sisekujundaja soovitab: mida kontori sisutamisel kindlasti arvesse võtta?
Ettevõtte kasv, äristrateegia muutused ja töötajate kasvavad ootused esitavad kontorite sisustamisele aina uusi väljakutseid. Paraku ei suuda paljud ettevõtted nende muutustega sammu pidada. Sageli ei märgata, et kontor ei toeta enam seda, kuidas inimesed tegelikult töötavad. Sisekujundajad näevad seda iga päev – ruumid justkui toimivad, aga nende tegelik potentsiaal jääb kasutamata. Just selle lisaväärtuse leidmine ongi see, millega sisekujundajad ettevõtteid toetada saavad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele