Brüssel pingutab praegu naba paigast, et loodud solidaarsuskoridoride kaudu Ukrainast teravilja välja vedada. Kui meil oleks Euroopa rööpmelaiusega Rail Baltic, teeniksid Eesti ettevõtted praegu korralikku tulu, kinnitab intervjuus Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi juht Henrik Hololei.
Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.