• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251,26%49 803,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,15
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251,26%49 803,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,15
  • 10.12.22, 09:00

Eduka värbamise valem: palgaga enam üksi ei meelita

Kuigi palk on jätkuvalt oluline, tuleb talendi enda juurde meelitamiseks pakkuda talle enesearengut ning värbamisprotsess detailideni läbi mõelda, vajadusel koos väljastpoolt kaasatud eksperdiga.
Palk pole enam ammu peamine tegur, millega häid inimesi enda juurde meelitada.
  • Palk pole enam ammu peamine tegur, millega häid inimesi enda juurde meelitada.
  • Foto: Liis Treimann
„Värbajad on olukorras, et sobivaid kandidaate küll leidub, kuid pakkumisi ei võeta vastu, inimesed mõtlevad väga pikalt, kas astuvad vanalt töökohalt ära,“ kirjeldas Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre tööturul valitsevat olukorda Äripäeva raadio saates "Kasvukursil".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele