1. veebruaril toimus Äripäeva ja Eesti Olümpiakomitee koostööna teist korda spordi aastakonverents “Võidu hind”.
Spordi struktuur, mis aastate jooksul on välja kujunenud, kus edu võti pidi olema vaid treeneri ja õpilase koostöös, enam ei toimi, tõdes konverentsi sissejuhatuses meediaekspert ja kauaaegne Gerd Kanterit toetanud tiimi juht Raul Rebane. Lisaks on vaja professionaalseid teadmisi muudest valdkondadest.
Spordi aastakonverentsi eesmärk oli vaadata laiemalt sportlase ettevalmistusele ning keskkonnale, mis teda toetab.
Siinjuures petakse silmas sponsorlust, marketingi, sportlase imago loomist. Konverentsil räägiti strateegiatest, ideoloogiast, meediast, turundusest ning uuriti ka seda, kuidas tuua rohkem naisi spordi juurde - nii osalejate kui ka toetajatena.
Vaata galeriid osalejatest:
Publiku magnetiks kujunesid
Margus Hundi intervjuu ning ettevõtjate, turundajate, spordivaldkonna juhtide ja tegevsportlaste paneel.
Spordi aastakonverentsil esinesid Timo Lumme, Marko Kaljuveer, Urmo Soonvald ja Heili Teder, Rando Mere, Allar Levandi, Harri Ojamaa, Margus Hunt, Merike Anderson, Are Altraja, Karl Multer, Ott Kiivikas, Erich Teigamägi, Nele Laev, Mati Lilliallik, Merle Viirmaa, Eric Desbonnets ja Tim Dignard.
Seotud lood
Ameerika profijalgpallur Margus Hunt, kes teenis portaali Spotrac andmetel üheksa aastat kestnud karjääri jooksul üle 15 miljoni dollari, alustas investeerimist varakult ja andis oma vara professionaalide hallata.
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?