Riigiprokurör küsib prominentsetele kohtualustele aastaid vangistust
Prokuratuur küsib advokaat Küllike Nammi, maa-ameti eksjuhi Kalev Kanguri ja AQVA Hotelsi ühe omaniku Toomas Tamme süüasjas asjaosalistele karme karistusi, kohtualused peavad süüdistust põhjendamatuks.
Prokuratuuri arvates tuleb Toomas Tamme (vasakult esimene), Kalev Kangurit (keskel) ning Küllike Nammi grupiviisilise suures ulatuses kelmuse toimepanemise eest karmilt karistada.
Foto: Sten Semjonov
Prokuratuur süüdistab Nammi, Kangurit ja Tamme grupiviisilises suures ulatuses kelmuse toimepanemises.
Tuntud vandeadvokaat Küllike Namm, maadevahetuse süüasjas karistatud maa-ameti eksjuht Kalev Kangur ning äsja Hillar Tederi ja Kersti Krachtiga seotud kriminaalasjas süüdistuse saanud endine Kiviõli Keemiatööstuse omanik Toomas Tamm on prokuratuuri kahtlustuse järgi pannud toime suure kelmuse.
Prokuratuur esitas vandeadvokaat Küllike Nammile, maadevahetuse süüasjas karistatud maa-ameti eksjuhile Kalev Kangurile ja hiljuti ka Hillar Tederi ja Kersti Krachtiga seotud kriminaalasjaga süüdistuse saanud endisele Kiviõli Keemiatööstuse omanikule Toomas Tammele süüdistuse kelmuses suures ulatuses.
Ühe käega menetleb riik kohtus kriminaalasja, mille süüdistuse järgi on Rakvere lähistel vedelkütuste terminali pidav ettevõte sattunud väidetavate kelmide võrku. Nende koostatud näilise nõude alusel on kohtud teinud varem tsiviilasjas ettevõttele suure kahjuga otsuseid. Teise käega lubab riik aga samade kohtuotsuste alusel kohtutäituril ettevõtte kinnistud maha müüa.
Kohus eraldas ärimees Toomas Tamme, vandeadvokaat Küllike Nammi ja kunagise maa-ameti peadirektori Kalev Kanguri suures ulatuses kelmuse süüdistuse eraldi kriminaalasjadeks ning istungitel jätkatakse praegu ainult Nammile esitatud süüdistusega Käsmu sadama detailplaneeringu menetluse ajal toimunud toimingupiirangu rikkumises.
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.