Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Dapon hakkab Silvanot päästma

    Alates juunist töötab Silvano Fashion Groupis müügi- ja kommertsdirektorina endine E.L.L Kinnisvara juht Aldo Dapon.

     „Seoses vajadusega müügitegevus erinevatel  ja ka võimalikel uutel turgudel ühtsele juhtimisele allutada, palkas ettevõte müügi- ja kommertsdirektori positsioonile Aldo Dapon'i,“ ütles Silvano Fashion Groupi juhatuse esimees Märt Meerits. „Aldo suurimateks väljakutseteks on ettevõtete grupi müügistruktuuri ja –strateegia koordineerimine ja juhtimine ning jätkusuutliku frantsiisivõrgustiku arengu tagamine.“
    Aldo Dapon liitus Silvanoga juunis 2014 ning ettepaneku antud positsioonile asuda tegi Silvano Fashion Grupi juhtkond, millele eelnesid kohtumised ka ettevõtte nõukoguga. „Nagu ka ametinimetus ütleb on minu tööülesanded seotud kogu grupi ettevõtete: Milavitsa, Lauma, Silvano Fashion Venemaa, Ukraina, Valgevene,  müügitegevuse koordineerimise ja juhtimisega,“ märkis ta.
    Dapon töötas enne seda üheksa aastat E.L.L Kinnisvaras juhatuse esimehe kohalt. Ta kinnitas tänavu, et tema lahkumise põhjuseks ei olnud ettevõtte Panorama City arendusest loobumine. Küsimusele, kas peale Silvanot oli veel väljakutseid, vastas Dapon, et väljakutseid oli mitmeid. „Silvano tundus kõige ambitsioonikam,“ märkis ta. „Silvano Fashion Grupp on väga laiahaardeline ettevõte, mis tegutseb suurtel turgudel – Venemaa, Valgevene, Ukraina, olles samas ka kohal ka Baltikumis. Minu jaoks on suurimaks väljakutseks ettevõtete grupi müügistruktuuri ja –strateegia koordineerimine ja juhtimine.“
    Daponi sõnul nii uute lepingute sõlmimine partneritega kui ka uute kaupluste avamine on ettevõtte eesmärk ja prioriteet nii praegu kui on olnud ka minevikus. „Seega eesmärk laiemas plaanis on nii frantsiisi- kui ka Silvano Fashionile kuuluvate kaupluste koguarvu suurendamine nii meie põhilistel turgudel kui ka pidevalt leida uusi turge, kuhu laieneda,“ sõnas ta.
    01. augustil avaldas Silvano Fashion Group oma II kvartali ja 6 kuu majandusaasta aruanded. "Grupi käive, EBITDA ning kasum osutusid eelmise aasta võrreldava perioodiga väiksematek, samas ettevõtte brutokasumimarginaal kasvas ning ärikasumi marginaal (EBITDA) oli vaid mõõdukas langustrendis," märkis Meerits. Vastavalt ettevõtte informatsioonile on peamiseks müügikäibe languse põhjuseks turukonjuktuur ning vähemal määral tarnetingimuste ühtlustamine tolliliidu riikide (Venemaa, Valgevene, Kasahstan) klientidele. "Suhted klientidega on töised, olemasolevatele klientidele on lisandunud uued regionaalsed hulgipartnerid. Samuti teeb ettevõte tihedamat koostööd ka väiksema kauplemismahuga frantsiisipoodide omanikega," sõnas Meerits.
    Ta lisas, et suurim tagasilöök müügikäibes puudutas Ukraina turgu, kus grivna kursi langus ning sisepinged riigis on tarbimismahtusid kõvasti vähendanud. "Mõistagi ei saa ettevõtte juhtkond nimetatud tulemustega rahul olla, ent positiivne on ettevõtte kasumlikkus," lausus Meerits. Teise poolaasta eesmärkide kohta ettevõte informatsiooni ei avalikusta kuna pole vastavaid prognoose edastanud investoritele börsisüsteemi vahendusel. "Mõistagi on ettevõtte jaoks väljakutseks müügi languse kasvuks pööramine, kuid see protsess võtab aega," sõnas Meerits.
    Hea teada:
    Esimesel poolaastal teenis ettevõtte 54,6 miljonit eurot, mis on 20,7% vähem kui eelmisel aastal. Ettevõtte puhaskasum langes 34%.
    Silvano teise kvartali müügitulu kukkus mulluselt 36,9 miljonilt eurolt 27,6 miljoni euroni, selgub firma teise kvartali vahearuandest. Brutokasum kahanes 3,4 miljonit eurot, kukkudes 9,7 miljoni euroni.
  • Hetkel kuum
Seotud lood
Kõik seotud lood

Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Toornafta hind jätkab aprilli tippudest taandumist
Aprilli alguses üle 90 dollari barrelist maksnud Põhjamere Brenti toornafta kukkus 1. mail 83,59 dollarini.
Aprilli alguses üle 90 dollari barrelist maksnud Põhjamere Brenti toornafta kukkus 1. mail 83,59 dollarini.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.