Kuidas teha ärikinke nii, et kinkimisrõõm ei soosiks tühja ületarbimist, arutleb Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruuse.

- Kristiina Kruuse.
- Foto: Erakogu
Kui ma oma kingitusega ühe Eesti suurettevõtte vastuvõtulauda jõudsin, oli laud kingitustest juba lookas. „Veel kingitusi? Ma ei jõua nendega enam tegeleda,“ ohkas uksele vastu tulnud naisterahvas mulle tere asemel. „Pange siia kuskile,“ sõnas ta, hääles ilmselge rusutus. Tundsin, kuidas kinkimisrõõm minus asendus kiirelt kinkimissüümepiinadega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Põllumees Toots sündis vajadusest paremini mõista, kuidas Eesti põllumees end tunneb, kui ta vilja fikseerib, ja millised on tema suurimad kõhklused. Tahame pakkuda alternatiivi, mis aitab põllumeestel riske vähendada,” selgitas Scandagra Eesti teraviljaostujuht Urbo Vilibert virtuaalse põllumehe sünnilugu.