Iduettevõtte väärtuse määramisel pole traditsioonilised tulu-, turu- või netovara meetodid sobilikud, eri arengufaasides tuleb kasutada eri lähenemist, kirjutab PwC tehingute nõustamise juhtivkonsultant Kristjan Jalakas.
Ettevõtte väärtuse hindamine ei ole oma olemuselt täppisteadus, mis saab veelgi ilmsemaks, kui soovitakse hinnata iduettevõtet ehk start-up'i. Iduettevõtetel on tavaliselt negatiivsed, kuid kasvavad rahavood, puudulikud ajaloolised finantsandmed ja prognoosid ning sageli pole kontseptsiooni toimivust veel tõestatud (proof of concept).
Ettevõtted, kes soovivad teha kiireid ja andmepõhiseid otsuseid, saavad endale liitlase – Norstat Expressi. Norstati kiiruuringute platvorm avab ligipääsu enam kui 2 miljonile vastajale üle Euroopa, pakkudes võimalust koguda tarbijate tagasisidet loetud tundidega.