Klient on nõus teenuse eest enam maksma, kui see on kvaliteetne ja selleni saab jõuda vaid töötajate haridusse panustades, kirjutab Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor turismi- ja restoraniettevõtluse erialajuht Maris Nõgu.

- Maris Nõgu.
- Foto: Jake Farra
Äsja märkis tuntud restoraniärimees Sten-Erik Jantson, et kaugel pole aeg, kui tass cappuccino't maksab 5 eurot. Mina oleksin nõus maksma isegi 6, juhul kui ... Tõesti, loovutaksin tassi cappuccino eest 6 eurot, kui sellega kaasneks naeratav ja professionaalne klienditeenindus, hubane ja stiilne keskkond ning minu kui külalise vastu siiras austus võõrustajalt. Mõistagi peab ka kohv olema kvaliteetne ja valmistades saanud tunda barista armastust oma töö vastu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubandus kasvab ja koos sellega kasvavad ootused ka pakisaatmisele. Lihtsa ja kiire ostlemise puhul ei tohiks ka saadetiste teekond takerduda keerulistesse vormidesse ning lepingutesse. Siin tuleb mängu pakisaatmislahendus Shipit24.eu, mis muudab
pakisaatmise ning tagastamise mugavaks ja soodsaks nii ettevõtetele kui ka eraisikutele.