• OMX Baltic−0,63%296,45
  • OMX Riga0,46%868,45
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,65
  • OMX Vilnius−0,32%1 164,01
  • S&P 5000,00%5 560,83
  • DOW 300,00%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,07%8 469,53
  • Nikkei 2250,57%36 045,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,37
  • OMX Baltic−0,63%296,45
  • OMX Riga0,46%868,45
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,65
  • OMX Vilnius−0,32%1 164,01
  • S&P 5000,00%5 560,83
  • DOW 300,00%40 527,62
  • Nasdaq 0,55%17 461,32
  • FTSE 1000,07%8 469,53
  • Nikkei 2250,57%36 045,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,37
  • 22.11.23, 14:00

Andre Nõmm: kas digitaalsed kobakäpad tõukavad kliendi troonilt?

Hooletu ja kiirustatud üleminek uuele tehnoloogiale võib vahel anda valusaid tagasilööke, kirjutab finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm inspektsiooni blogis.
Finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm.
  • Finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm.
  • Foto: Mihkel Leis
Ajakiri The Economist pealkirjastab ühe hiljutise loo kui „Customer service is getting worse. What could fix it?“ Artikkel arutleb põhjuste üle, miks kliendirahuolu on liikunud halvemuse poole. On siis selleks suurenev turukontsentratsioon, kus olulist turuosa omavad ettevõtted määravad halva tulemuse, või näiteks ka pandeemiast tingitud tööjõu vähenemine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 15:43
Viimsi Village – uus ja ainulaadne arendus rohevööndi südames
Kas oled kunagi unistanud elust, kus argipäeva stress kaob, akna taga kostab linnulaul ning hommikune jalutuskäik viib sind otse rohelusse, kuid samal ajal jäävad kõik linnamugavused käeulatusse?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele