• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,75
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,75
  • 26.01.18, 14:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toyota Jaapani reklaam on palju lõbusam kui USA oma

16bitised videomängud ja manga versus teibi- ja seibiklet. Toyota C-HR reklaamistrateegia erinevustest kirjutab USA väljaanne Autoweek.
Toyota C-HRi reklaami Jaapani versioon.
  • Toyota C-HRi reklaami Jaapani versioon.
  • Foto: Toyota
Kuigi esmapilgul täiesti erinevad, leiab kompaktse linnamaasturi reklaamidest ka sarnaseid jooni. Näiteks on C-HRi nii USA kui ka Jaapani versioonis peaosas naiskangelane, kes saab C-HRi abiga raskustest üle.
Samas on erinevusi raske mitte märgata. Jaapani turule mõeldud reklaamis maandub C-HR võtteplatsil ja teda ajavad taga tulnukad. Lisaks astub ta 1990. aasta Toyota Celsiori, tuntud ka kui Lexus LS400, asemele Street Fighter II arvutimängus ja tagatipuks siseneb manga universumisse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

USA turule mõeldud C-HR reklaam saab inspiratsiooni Tuhkatriinu muinasjutust. Filmi kangelanna ei saa suurel moeshow'l sobiva kleidi puudumise tõttu osaleda. Õnneks kasutab ta oma C-HRi, et peale võtta paar maagilist kleidimeistrit ja viia nad ehituspoodi, mille järel osavnäpud teibist ja terasseibidest mõne minutiga vägeva kleidi valmis meisterdavad - viimane toimub muidugi C-HRi sees. Proovige seda mõnes teises autos teha!

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele