Spotify investoreid tabas täna avaldatud tulemustega topelthoop: kvartali kahjum oli oodatust suurem ja maksvate klientide kasv oodatust väiksem.
Rootsi muusikastriimi pakkuja Spotify kasvatas väga kiirelt müügitulu: teises kvartalis kasvas see 1,67 miljardi euroni. Aasta varem oli see number 1,27 miljardit eurot. Kuigi kahjum vähenes 394 miljonilt eurolt 76 miljonile eurole, siis ootasid analüütikud pisut paremat tulemust, vahendas Reuters.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadio saates räägitakse Pärnumaast kui aastaringse äriturismi sihtkohast, mis ühendab töö ja puhkuse elamuslikul moel. Pärnu pole enam vaid suvepealinn, vaid kujunemas tõeliseks ärikuurordiks, kus ettevõtted leiavad sobiva keskkonna konverentside, koolituste ja meeskonnaürituste korraldamiseks.