Spotify investoreid tabas täna avaldatud tulemustega topelthoop: kvartali kahjum oli oodatust suurem ja maksvate klientide kasv oodatust väiksem.
Rootsi muusikastriimi pakkuja Spotify kasvatas väga kiirelt müügitulu: teises kvartalis kasvas see 1,67 miljardi euroni. Aasta varem oli see number 1,27 miljardit eurot. Kuigi kahjum vähenes 394 miljonilt eurolt 76 miljonile eurole, siis ootasid analüütikud pisut paremat tulemust, vahendas Reuters.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.