Ekspress Grupp andis käibes järele, aga vähendas kahjumit
Ekspress Grupi käive jäi esimeses kvartalis eelmisele aastale veidi alla, aga meediagrupp vähendas puhaskahjumit üle 60 protsendi. Tulemusi mõjutas kõige enam veebireklaami ja digitellimuste müük.
Ekspress Grupi esimese kvartali müügitulu kahanes eelmise aastaga võrreldes 3 protsenti, 15,3 miljoni euroni. Kontsern kirjutab börsiteates, et tulu vähenes peamiselt Euroopa koroonapiirangutest tingitud trükisegmendi ekspordimahtude languse tõttu.
Äripäeva raadio saates räägitakse Pärnumaast kui aastaringse äriturismi sihtkohast, mis ühendab töö ja puhkuse elamuslikul moel. Pärnu pole enam vaid suvepealinn, vaid kujunemas tõeliseks ärikuurordiks, kus ettevõtted leiavad sobiva keskkonna konverentside, koolituste ja meeskonnaürituste korraldamiseks.