• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,51%19 951,44
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,63
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,51%19 951,44
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,63
  • 15.02.24, 16:00

Spikker: kuidas noppida portfelli ainult ausaid krüptomünte

Krüptomünte on tänapäeval tuhandeid, osal tõuseb hind raketina taevasse, teistel jälle kukub nulli. Investoril tuleb kasumit jahtides olla ülimalt tähelepanelik, et mitte komistada petiste loodud ja valedega üles haibitud krüptomüntide otsa.
Krüptomaailmas varitseb suur pettuseoht ning investoril tasub teada mõningaid nippe, kuidas aru saada, milline münt on püramiidskeem ja milline “aus”.
  • Krüptomaailmas varitseb suur pettuseoht ning investoril tasub teada mõningaid nippe, kuidas aru saada, milline münt on püramiidskeem ja milline “aus”. Foto: AFP / Scanpix
Esimese asjana tuleks teadmiseks võtta, et iga ennast krüptomaailmas tõestanud populaarse mündi (nt bitcoin, ethereum, solana jne) kohta on vähemalt 500 münti, mis on pettus, arendajate poolt hüljatud või muul viisil oma väärtuse kaotanud. Lisaks tuleb arvestada, et selleks hetkeks, kui need mündid on näiteks Coinbase’i krüptoplatvormile jõudnud, on nad valdava osa oma kasvust ära teinud. Pettuste ja ausate krüptoprojektide vahel on tihti õhkõrn piir ja esmapilgul võib olla keeruline vahet teha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele