Kui enne eilset lennufirma SAS aktsionäride üldkoosolekut Rootsis oli küsimus, kui vihased on ettevõtte aktsionärid, kelle vara hävitatakse täielikult, kui ettevõtte ümberkorraldamine läheb edukalt, siis see mure kadus peagi.
Vana investorite nali kõlab, et miljonäriks saamiseks on kindel tee: olla miljardär ja investeerida mõnda lennuliini. Selles naljas on omajagu tõtt, sest lennuaktsiate investorite käsi on tõesti tihti väga halvasti käinud. Kuid on erandeid.
Maailma suurim lennufirmade liit Star Alliance kaotab ühe asutajaliikmetest, sest USAs raskustesse sattunud SAS müüakse maha rahvusvahelisele konsortsiumile, mis on otsustanud lennufirma SkyTeamiga liita.
Mina oleksin lasknud SASil pankrotti minna karistuseks kümnendite pikkuse aktsionäride tüssamise ja investorite raha maha laristamise eest. Aga kahjuks leidus neid, kes arvasid, et see lennufirma väärib uut võimalust.
Äripäeva raadio sisuturundussaade süveneb taksondusmaailma kiiretesse arengutesse. Saatejuht Tõnu Einasto vestleb kolme ala eksperdiga: Forus Takso tegevjuhi Tiit Isopi, Enefiti laadimistaristu ja partnersuhete juhi Robert Kutsari ning pikaajalise autoajakirjaniku Raivo Murdega.